Site icon מקומונט גבעת שמואל

מנוף רהיטים – מעבר דירה איכותי וקל

החלום הגדול של כל מי שעובר דירה זה לקום בבוקר, להגיע לדירה החדשה ולגלות שכל הריהוט והציוד מונחים בדירה במקומם וכל מה שנשאר זה לפרוק את הארגזים וליהנות. יחד עם זאת, החלום הוא לא רחוק מלהיות בר השגה, ועם השנים שחלפו החלום הפך גם למציאות. מנוף רהיטים קיים כיום כמעט בכל תהליך של מעבר דירה, והוא למעשה מגשים את החלום הזה כאשר הוא מרים את הציוד והריהוט ישר אל תוך הבית בבטיחות ובזהירות. רוצים גם להגשים חלום? כל מה שאתם צריכים לדעת נמצא במאמר הזה.

מנוף רהיטים – קווים לדמותו

מנוף להרמת רהיטים הוא בעצם מנוף המשמש למקרים שבהם ישנו ציוד ספציפי ומיוחד שרוצים להעלות אל תוך הבית כמו פריטי אומנות יקרים שחוששים שינזקו במעבר, סלונים, פסנתרים, מקררים, ועוד. לרוב, משתמשים במנוף כאשר מדובר במעבר לדירות גבוהות אך ישנם מקרים שבהם גם חדרי המדרגות צרים מדי או לא מאפשרים העלאה של הריהוט או הציוד, או המעלית לא מאפשרת. או שאין בכלל מעלית, וכך המנוף בעצם פותר לנו את כל הבעיות.

היות וגם עולם המנופים השתדרג משמעותית גם מבחינת מגוון וגם מבחינה טכנולוגית, קיים מגוון לא קטן של מנופים שאפשר לבחור ממנו. המגוון קיים על מנת שניתן יהיה להתאים את סוג המנוף, אל סוג המעבר. במקרה הזה, מומלץ להתייעץ עם חברת ההובלה ששכרתם על מנת שתדעו איזה סוג מנוף מתאים לכם, ואז תהיו בטוחים שתקבלו את המנוף המתאים.

מנוף רהיטים – כמה זה עולה לכם?

כשאנחנו מדברים על מחירים של מנוף להרמת רהיטים אין ספק שאנחנו חוששים ממחיר גבוה מדי. יחד עם זאת, גם אם מדובר במחיר שהוא קצת יותר ממה שחשבנו להשקיע, זה בהחלט משתלם וחוסך לא מעט פרוצדורות. המחירים יכולים להתחיל מ300 ₪ לשעה, ולהגיע גם ל600 ₪ ואף יותר.

צילום: pexels

המחירים נקבעים על סמך פרמטרים של גובה, משקל הציוד, כמות הציוד, זמן העבודה ועוד. יחד עם זאת, חשוב שתדעו, שהמחירים הללו אינם כלולים בתוך \’חבילת\’ ההובלות ששכרתם. שירותי מנוף רהיטים מאז ומתמיד יהיו והיו חלק נפרד מחברת ההובלות. העובדה הזאת מאפשרת לכם לשכור מנופים שאינם קשורים באופן ישיר אל חברת ההובלות, כך שאם ישנה חברת מנופים או ספק מנופים שאתם מכירים באופן אישי, תוכלו לשכור אותו גם ללא בעיה.

איך לבחור מנוף בעל מוניטין איכותי?

כשאתם בוחרים מנוף, אתם צריכים לחשוב על אותם הדברים שהובילו אתכם כשבחרתם חברת הובלות. וודאו שיש נסיון ומומחיות בתחום. שמדובר בחברה אמינה ובטיחות היא מעל הכל. וודאו כי יש ביטוח לתכולה ולעובדים המפעילים את הציוד, הפעלת מנוף היא לא נהיגה ברכב פרטי על כביש בינעירוני. מדובר על ציוד כבד שצריך לעבור הכשרה מקצועית על מנת להפעילו.

חברת לוי הרמות בעלת נסיון עשיר בתחום שירותי הנפה והרמות משא עד לחלון הבית. אנחנו משרתים באדיבות ובמקצועיות לקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים החל מקבלני בניין ועד לאנשים המעוניינים במנוף להעברת דירה או משרד, והכל עם ציוד חדיש, וצוות מקצועי ומיומן העומד לרשותכם בכל רגע.