Site icon מקומונט גבעת שמואל

מנכ”ל מזרחי־טפחות בא לחזק את סניף הבנק היחיד שנשאר בגבעת שמואל; “אנחנו פה לעוד הרבה שנים”

אחרי שבשנתיים האחרונו נסגרו בזה אחר זה סניפי כל הבנקים בגבעת שמואל מלבד זה של מזרחי-טפחות, בשבוע שעבר הגיע מנכ”ל הבנק, מלווה בראש העיר לסניף בקניון הגבעה ופנה אל התושבים.

לפני 8 חודשים פרסמנו את מחאת התושבים על סגירת סניף בנק הפועלים, היחיד שנותר שבגבעת שמואל באותו הזמן, והפניית כל לקוחותיו לקבלת שירות בסניפים בפתח תקווה, בני ברק ובקעת אונו. סגירת סניף בנק הפועלים הצטרפה לסגירתם של סניפי הבנק הבינלאומי ודיסקונט שנסגרו גם כן והשאירו את בנק מזרחי־טפחות היחיד שמחזיק סניף פעיל בגבעת שמואל – עיר עם 30,000 תושבים נזכיר.

בשבוע שעבר קפץ מנכ”ל הבנק משה לארי לביקור בסניף המקומי יחד עם ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני ושם חיזקו השניים את הקשרים ואת שיתוף הפעולה בין העיר ותושביה לבנק שנחשב היום שלישי בגודלו בישראל. משה לארי, מנכ”ל בנק מזרחי טפחות ציין: “סניף מזרחי טפחות בגבעת שמואל משרת את תושבי העיר עשרות שנים ואנחנו פה לעוד הרבה שנים קדימה. בנק מזרחי טפחות חרט על דגלו את נושא השירות האישי-אנושי עם פריסת סניפים רחבה בכל הארץ. לא בכדי בנק מזרחי טפחות מצטיין בכל מדדי השירות שנה אחר שנה. רק לפני מס’ שבועות פרסם בנק ישראל את סקר שביעות הרצון השנתי ולקוחות בנק מזרחי הם הלקוחות הכי מרוצים. אני סומך על המנהלים והעובדים המעולים שיש לנו בסניף גבעת שמואל, ובטוח שהם ידאגו שגם תושבי העיר ייהנו מהשירות האישי ויוצא הדופן שלנו״.

מימין לשמאל: גזבר עיריית גבעת שמואל צחי פרץ, מנכ”ל בנק מזרחי טפחות משה לארי, ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני, מנהלת סניף גבעת שמואל דנה שאולי ומנהל מרחב דן בבנק מזרחי טפחות אבי בדלוב. צילום: דורון איתן