Site icon מקומונט גבעת שמואל

מנצחים את הקורונה עם שינפלד תיירות

בעקבות ביטול חופשות שינפלד מחזירים כסף ללקוחות

המוני לקוחות ציפו וחלמו על חופשה עם שינפלד תיירות שתוכננה להתרחש בשרתון רודוס בחג הפסח. בשינפלד הושקעו מאמצים רבים ותכנונים להפיק חופשת פסח כשרה אך כשהתחילה הקורונה היא בוטלה עם הקפאת ענף התיירות.

חברת שינפלד בחרה בגישה מקצועית ואחראית – הם דאגו להקטין את החששות, את הספקות, ואת חוסר הוודאות שהתעוררו אצל הלקוחות, והחזירו ביוזמתם כסף לאנשים. מאות לקוחות מעריכים מאד את החזרת הכסף, פעולה שלא מובנת מאליה במצב שכזה. בימים אלו מקווים שבע”ה כשהקורונה תיגמר והשמיים ייפתחו לחו”ל, צפוי גל של לקוחות חוזרים שסקרנים לגלות לאיזה נופש כשר שינפלד יטיסו אותם בחופשתם הבאה.

שינפלד מקפידים על כל ההנחיות והתקנות

ציבור הנופשים צמא לחופש, ורבים חולמים לטוס לכמה ימי התאווררות בחו”ל, נכון שאת הקיץ פספסנו אבל חגי תשרי עדיין לפנינו. בעיצומו של הגל השני עדיין אין תאריך יציאה או אופק ברור לפתיחת ענף התיירות. כבר ברור לנו שהקורונה תישאר איתנו גם בשנה הבאה, אך בינתיים שינפלד מנצלים את ההפוגה לתכנן קדימה איך בונים חופשה כשרה ברמה גבוהה, במסגרת שגרת הקורונה החדשה.

שינפלד יוצרים קשרים עם סוכנים במדינות שיש בהן תחלואה נמוכה לטובת פתיחת התיירות, מקומות כגון איי יוון, כרתים, קפריסין, לרנקה, אתונה, ומדינות נוספות באזור הים התיכון. מובטח לנוסעים שהמטוסים יעברו חיטוי יסודי לפני כל המראה הלוך וחזור, ויש גם תנאים על הטיסה שישתנו בהתאם להנחיות.

שינפלד שומרים על בטחון ובריאות הנופשים    

בשינפלד עלה נושא מרכזי עליו דנים בפגישות – כיצד יפעלו בתי המלון בעידן הקורונה? את בתי המלון  העתידיים בוחרים בדקדקנות לפי המיקום ורמת השירות, ומהיום גם על פי איכות החיטוי והניקיון. שינפלד משפתים פעולה עם רשתות בינלאומיות כמו הילטון ושרתון, וזה כמובן יתרון עצום לנוסעים – אלו בתי מלון בעלי שם ומוניטין וצוותים גדולים ומנוסים, שבהם מקפידים על הנחיות משרד הבריאות ועל כללי היגיינה ועומדים בכל התקנות של משרד הבריאות.

צילום: יח”צ

מסתמן שבתי המלון יבצעו לאנשי הצוות בדיקות חום ובדיקות קורונה בעת הצורך. נופש כשר בחו”ל ייראה אחרת ויכלול נהלים חדשים כגון חיטוי וניקוי 24/7 בכל האזורים הציבוריים, אם זה הלובי, חדרי האוכל והמעליות. יבצעו חיטוי של משטחים כמו שולחנות, כיסאות, כיורים ועוד. החלפת מצעים חדשים ומגבות תתבצע פעם ביום ואולי אף יותר. בפינות המלון יוצבו עמדות אלכוג’ל. שינפלד תיירות ימנו אחראי קורונה שידאג לעבור בין האורחים ולצמצם את שהותם במקומות סגורים (למשל בלובי, בספא) ובמקביל יעדיפו להישאר במקומות פתוחים (מרפסות פתוחות, בריכה) תוך שמירת מרחק ועטיית מסיכה כמובן.

אצל שינפלד ימשיכו להנות מאוכל כשר ברמת שף

גם בתקופת הקורונה כשאוכלים לא צריך לשים מסיכה, ובחופשות של שינפלד תיירות אוכלים הרבה ואוכלים טוב! בהתאם לתקנות לפני שתיכנסו לחדר האוכל איש צוות בכניסה ימדוד לכם חום ואז תתיישבו ליד שולחן, כאשר בחדרי אוכל השולחנות ניצבים במרווחים, והאוכל מוגש על פי ההנחיות, וככה”נ הבופה יבוטל בחלקו או רובו. צוות שפים זוכי פרסים של שינפלד ימשיכו כרגיל להכין תפריט כשר ומגוון הכולל דגים, בשרים, תוספות, סלטים, מרקים, קינוחים, מעדנים – שיוגשו במנות קטנות אישיות וארוזות.

אם חלק מהאורחים ירגישו בטוחים יותר בחדרם מאשר באכילה משותפת בחדר האוכל, ידאגו לאפשרות של הגשה ברום סרוויס תוך שמירה על הכשרות, האיכות והכמות שהפכו לשם דבר בחופשות של שינפלד. בע”ה האורחים של שינפלד תמיד יהיו בריאים ושבעים, ויעשו התאמות קורונה גם בטרקלין האירי המפורסם של שינפלד שמגיש כיבוד ושתייה במהלך היום.

בזמן הקורונה שינפלד פותחים קייטרינג כשר  

עד שיפתחו את נתיבי הטיסות וימצאו חיסון, מסתבר שלקורונה יש גם צדדים חיוביים. על אף הסגר של פסח שהשאיר את כולנו בבתים עם המשפחה הגרעינית (במקום לטוס לחו”ל), שינפלד תיירות דאגו שלקהל לקוחותיהם יהיה מה לאכול באווירה חגיגית.

לראשונה בהיסטוריה השפים של שינפלד בישלו והכינו ארוחות ומנות כשרות לפסח שהגיעו עם שליחים ללקוחות. הציבור היה טרוד בענייני קורונה, ושינפלד חסכו להם זמן של קניות, בישולים וניקיונות – המוני אנשים נכנסו לאתר הזמנות אונליין ובחרו מה הם מעוניינים לאכול בפסח. שינפלד הפעילו מערך משאיות קירור לכל רחבי הארץ, והשפע הקולינרי של שינפלד הפך למוקד שולחן החג בבתים רבים בישראל.

שינפלד מביאים עד הבית אוכל שהוא חגיגת טעמים, מנות שמעוררות חשק לשמוח סביב שולחן החג, עם דברים שלא תמצאו בקייטרינג אחר. אם הקורונה תישאר אתנו גם בתקופת חגי תשרי, כנראה הקייטרינג הכשר של שינפלד ישוב לפעול וישלח אוכל כשר וטעים לראש השנה וסוכות, ללא פשרות על איכות ושירות.