Site icon מקומונט גבעת שמואל

מסעדות מומלצות בכרתים

אחד היעדים הפופולאריים בקרב התיירים הישראלים הוא כרתים. מדי יום, יוצאות מישראל מספר רב של טיסות לכרתים ואכן, אין ספק שעבור הישראלים זהו אחד היעדים המומלצים לחופשה ולטיול. מצד אחד האי כרתים, קרוב ונגיש לישראל ומצד שני מדובר במקום המושלם לחופשה חלומית. מתכננים את החופשה הבאה שלכם בכרתים? איך בוחרים בטיסה ומה כדאי לאכול בחופשה?

תכנון החופשה בכרתים:

כבכל חופשה, השלב הראשון בתכנון הנסיעה בכרתים, הוא הזמנת כרטיסי הטיסה. טיסות לכרתים יש בשפע ולכן, בכל תאריך שתרצו וודאי תמצאו טיסה נוחה שכן אחד היתרונות הבולטים בחופשה בכרתים, הוא שזהו יעד קרוב לישראל שהטיסה אליו קצרה במיוחד. אפשרויות הטיסה הן רבות, כאשר איך שלא תהפכו זאת, טיסות לכרתים אפשר תמיד למצוא במחירים נוחים.

איך מוצאים טיסות זולות לכרתים?

מסעדות מומלצות בכרתים. תמונה: pixabay

כברוב המקרים, מחירי הטיסות משתנה תדיר בהתאם לתאריכים של החופשה. לכן, על מנת למצוא טיסות זולות לכרתים ניתן לבחור בתאריכים שאינם נופלים על החגים או על חודשי הקיץ העמוסים. יחד עם זאת, הדבר אינו אומר לוותר על נסיעה בחודשי הקיץ המתאימים במיוחד לחופשה זוגית או משפחתית ושינוי קל בתאריכים, יכול להוזיל משמעותית את העלויות של הטיסה.

כך למשל, בחודשים של תחילת יולי או סוף אוגוסט, ניתן לרוב למצוא טיסות יותר זולות מאשר בשיא העונה. אפשרות נוספת, היא לחכות לדקה התשעים ולמצוא דילים שווים. שימו לב, אם אינכם ממהרים טיסות עם עצירת ביניים וטיסות שכר יכולות מאוד להוזיל את המחירים.

מה אוכלים בכרתים?

אחת החוויות שכרתים מציעה, היא חוויה קולינארית יוצאת דופן. בכרתים תמצאו שפע ומגוון של סוגי שונים של מסעדות, החל ממסעדות מקומיות וביתיות, מסעדות המציעות ומתמחות במזטים משובחים, מסעדות המתמחות בבשר ודגים מסעדות יוקרתיות המגישות גם אוכל בין לאומי ועוד. מבין המאכלים היוונים, ניתן למצוא מאכלים שמוכרים לנו הישראלים כמו ממולאים, חצילים, עלי גפן ועוד. וכמובן, שאין ספק שאם אתם חובבי מאכלי ים, כרתים הוא המקום הנכון בשבילכם.

מסעדות מומלצות בכרתים:

מסעדת “Thalassografia” הנמצאת באחת הערים היפות של כרתים “רתימנו” נחשבת לאחת המסעדות המומלצות ומציעה מגוון מאכלים, החל ממזטים מעולים לפתיחה ועד למנות עיקריות משובחות הכוללות דגים, בשר, פסטות ועוד.

בצידה המערבי של האי כרתים, המכונה מחוז “חאניה”,  קיימות שפע של אפשרויות ומסעדות מעולות ביניהם: “הבאר של טורק” הידוע כאחד המסעדות המפורסמות באזור ומציע מאכלים יוונים וגם מאכלים ממקומות אחרים. אם אתם מחפשים דגים, “Karnagio”,  היא מסעדה מעולה המתמחה במאכלי ים שונים. כמו כן, במסעדה המקומית שבמחוז הנקראת “Antigoni”, תמצאו אוכל מקומי טרי במחירים נמוכים להפליא.

באזור בירת כרתים, “הרקליון” ניתן ליהנות משפע של מסעדות המציאות אוכל מקומי מעולה, כמו מסעדת  “Ippokambos Ouzeri” הממוקמת לאורך הנמל ומציעה מאכלי ים מעולים במחירים משתלמים. לחילופין, תכלו ליהנות מאוכל מקומי ומגוון במסעדת “Paralia Tavern” גם כן, במחירים נמוכים. אם אתם מחפשים מסעדה יקרתית “Brillant” היא מסעדה נחשבת ומומלצת בעיר.