Site icon מקומונט גבעת שמואל

מסתורי כביסה – מוצר קטן, איכות גדולה

מאז ומעולם הימים בהם אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לתלות כביסה היו “הפוכים” עבורנו. עם הזמן לתלות כביסה הפכה להיות בעיה רצינית מהרגע שלא מעט בניינים פשוט נבנו אחד למול השני בצפיפות, ואנחנו נאלצנו להראות לעולם את הביגוד שלנו, כולל הביגוד התחתון ולשמוע שיחות טלפון, את כל מה שמתרחש בבית, ועוד. השנים האחרונות הביאו עמן בשורה נהדרת לסיטואציה הזאת. כיום, הפרויקטים החדשניים מאפשרים חיפוי של מסתורי כביסה כך שגם כאשר אנחנו תולים את הכביסה אולי נצטרך בכל זאת לשמוע את השכנים, אבל הם לא יוכלו לראות את הכביסה שלנו, ואנחנו, לא נצטרך לראות את שלהם.

קרדיט תמונה – ofekmaakot.co.il

מהם מסתורי כביסה וממה הם עשויים?

פתרון זה של מסתורי כביסה הוא הפתרון הכי טוב בשנים האחרונות להסתרת הכביסה. בעבר נהוג היה לבנות חיפוי ייחודי בצמוד לבניין. עם הזמן, החיפויים הללו השתכללו והתשנו וכיום החיפויים עשויים מאלומיניום במקום מברזל. הבחירה באלומיניום היא בחירה מאד טובה בעיקר בשל העבודה שזהו חומר גלם עמיד, חזק, נוח לעיצוב, נגיש וגם העלות שלו אינה גבוהה מדי.

אלומיניום משמש למגוון של עבודות חידוש ושינוי בבית ובמשרד בין אם חיפוי קיר אלומיניום בפנים הבית, או מחוץ לבית. וישנם גם לא מעט בתי עסק הבוחרים באלומיניום בשל מגוון של סיבות. אך היתרונות העיקריים הם המניעים את השימוש בו.

לעוד פרטים אודות חיפוי קיר חוץ מאלומיניום לחצו כאן

מסתורי כביסה – יתרונות

למסתורי הכביסה יתרונות רבים בנוסף ליתרון הכי משמעותי שלהם, הסתרת הכביסה, וחשוב להכיר אותם:

כמעט ולא תמצאו בית ללא מזגן במדינה הקטנה והחמימה שלנו. מסתור כביסה מאפשר להסתיר את מנוע המזגן ובכך ליצור אווירה נעימה ואסתטית יותר של הבניין מבחוץ.

הגנה על הכביסה לא חייבת לבוא לידי ביטוי רק מהגנה על צפייה על הכביסה, אלא גם מפגעי מזג האוויר. רוחות חזקות, ברד, גשמים, חום קיצוני ועוד. מסתורי הכביסה מעניקים הגנה לבגדים העדינים שלנו מפני כל אלו.

מעבר למניעה של ציפורים ויונים ליצור קן במרפסת הכביסה, מניעה זו גם מאפשרת לכביסה להישאר נקיה מלשלשת ציפורים ויונים ובכלל, מנוצות, ועוד. זוהי עובדה חשובה שכן השמירה היא לא רק על כביסה נקיה, אלא פשוט על בריאות בני הבית.

למי מתאים התקנה של מסתור כביסה?

חיפוי מאלומיניום עבור מסתור הכביסה מתאים למשפחות, ליחידים, לזוגות ולכל מי שמעוניין בכך. לא מעט אנשים נמנעים היום מתליית הכביסה בשל כל העובדות שציינו. יחד עם זאת, אם יש מתור כביסה כל אלו כבר נעלמים ואז קל יותר לתלות את הכביסה ולא לבזבז חשמל בשימוש במייבש כביסה. המסתור מותקן לרוב בבניינים מאד גבוהים. אך גם בבניינים קטנים ניתן למצוא אותו, ובעיקר בבניינים חדשים בהם התהליך כבר מוטמע בתוך תכניות הבניה.

לא מעט פרויקטים הם בעלי מסתור כביסה. ישנם כאלו שהחיפוי הוא למעשה בסגנון או עיצוב מסוים המותאם מראש לסגנון הבניה או השכונה. כך אפשר לדעת שהוא כבר היה בתכניות הבניה מראש מה שמחזק את העובדה הפשוטה, מדובר במוצר שפשוט תורם לאיכות החיים שלנו.

אופק מעקות אלומיניום הוא מפעל ייצור מוביל בתחום מעקות זכוכית למרפסות, פרגולות אלומיניום, פרגולות, מסתורי כביסה, פתרונות הצללה שונים, חיפויי קיר, וגדרות מאלומיניום. אופק מעקות פועלת מעל 10 שנים בכל רחבי הארץ ומעניקה שירות אדיב, מקצועי ובליווי אישי.