Site icon מקומונט גבעת שמואל

מעגל נשים בערב מיוחד לאימהות לילדים מיוחדים

בנות מעגל נשים גבעת שמואל, בשיתוף האגף לשירותים חברתיים, הפיקו ערב פינוק מיוחד לעשרות אימהות לילדים עם צרכים מיוחדים. יו”ר מעגל נשים גבעת שמואל: “גידול ילדים כשלעצמו אינו משימה פשוטה , וגידול ילד מיוחד טומן בחובו אתגרים נוספים”

מעל 40 נשים הגיעו ביום רביעי האחרון  ליום פינוק ייחודי שהתקיים באולם ‘קרית אלון’ וכלל : עמדות מגוונות של פן ותסרוקות , קריאה בקלפים, עמדת מסאז’, מריחת לקים ועוד שכמובן אוישו כולם ע”י מתנדבים ומתנדבות מעגל נשים גבעת שמואל.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

בנוסף נהנו המשתתפות מארוחת ערב חגיגית שהכינו, איך לא, בנות המעגל.

בהמשך התקיימה סדנת איפור מקצועית ע”י אשת המקצוע לילך אברג’ל-גוריון, שהתנדבה גם היא  לטובת האירוע, כשהנושא המרכזי של הסדנא היה “איך להקפיץ את המראה שלי ברגע?”

חיבה ולדמן בן-אשר, יו”ר מעגל נשים גבעת שמואל, ביקשה להודות בשם כולם לכל העסקים והמתנדבים שתרמו להצלחת הערב הייחודי וסיפרה: “לפני שנה נפגשנו עם מנהיגות הורים לילדים מיוחדים גבעת שמואל, והחלטנו שהשנה אנו מאמצים את נושא הילדים המיוחדים. בחרנו להתייחס לכלל המשפחה עם הילד המיוחד מתוך ראייה הוליסטית שיש צורך להתייחס למשפחה כאל מכלול. גידול ילדים כשלעצמו אינו משימה פשוטה, וגידול ילד מיוחד טומן בחובו אתגרים נוספים. אין ספק שזוהי תחילתה של מסורת. בנות המעגל עבדו יומם וליל וחשבו על כל הפרטים הקטנים כדי להוציא אירוע זה לפועל”.

והאימהות? הן הודו על היוזמה המקסימה וסיפרו שהערב היה מפנק, מושקע, נעים וטעים.

בנות מעגל נשים גבעת שמואל. צילום: באדיבות דוברות עיריית גב”ש