Site icon מקומונט גבעת שמואל

מעגל נשים גבעת שמואל למען הילדים המאושפזים בבית החולים לוינשטיין

חברות ‘מעגל נשים’ גבעת שמואל ידועות בפעילות ההעצמה והחסד שהן יוזמות ומארגנות. הפעם היו אלו הילדים בבית החולים לוינשטיין ברעננה שזכו להנות ממעשיהם הטובים.

עמותת מעגל נשים גבעת שמואל תרמה לילדים המשתקמים בלוינשטיין חלוקי רחצה לשימוש באשפוז ופינת ישיבה למחלקת הילדים. המחלקה לשיקום ילדים ונוער בלוינשטיין היא מחלקה מקצועית ומנוסה המטפלת בבני 18-3 שחוו סוגים שונים של חבלות או מחלות, כמו תאונות דרכים, נפילות, פעולות טרור, ניתוחים, גידולים, פגיעות במערכת העצבים ופגיעות אורתופדיות, אשר זקוקים לשיקום או להערכה תפקודית.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל

גילה קורדמני, יוזמת הפרויקט, הגיעה השבוע עם נציגות המעגל כדי לתת באופן אישי את החלוקים לילדים המאושפזים ולפגוש את הצוות המטפל.

מתנדבות מעגל נשים גבעת שמואל עם עובדות בית החולים. צילום: דוברות בית החולים לוינשטיין

גילה קורדמני מספרת: “אחת מבנות המעגל, שביקשה להישאר בעילום שם, חגגה את יום הולדתה והודיעה שבמקום מתנות היא מבקשת השנה תרומות שיאפשרו רכישת חלוקים לילדים המאושפזים בלוינשטיין. עם גיוס הכסף נרכשו חלוקים לפי מידות וצבעים ונרקמו עליהם שמות הילדים”.

איילת סרי, מנהלת הסיעוד המחלקתית, ציינה כי הילדים המאושפזים שמחו מאוד לקבל את החלוקים המפנקים והצבעוניים אשר ישמשו אותם גם בבריכה הטיפולית של בית החולים.

לילדים באהבה. צילום: דוברות בית החולים לוינשטיין