Site icon מקומונט גבעת שמואל

מעון “אמונה” חדש ייבנה בגבעת שמואל

מזה כשנתיים וחצי פועל מ"מ ראש העיר, אברהם גולדברג , להקצאת קרקעות למוסדות וגופים המזוהים עם הציבור הדתי-לאומי.

עד היום הוקצו קרקעות לבתי כנסת, מקוואות, תנועות נוער, וכעת גם למעון של תנועת האישה הדתית לאומית, "אמונה". "מרגע שנכנסתי לתפקידי לפני כארבע שנים" אומר גולדברג , "פעלתי ללא לאות למען תיקון עיוותים ולמען הקצאת קרקעות לטובת מוסדות ציבוריים בכלל ומוסדות וגופים המזוהים עם הציבור הדתי-לאומי בפרט, והייתי בקשר בנושא, עם ראשי תנועת "אמונה" וביניהם היו"ר גב' ליאורה מינקה, המנכ"ל מר דוד הדרי, המפקחת רחל וצוות הניהול המקומי". אישור סופי, כאמור על פי דין, אמור להתקבל בישיבת מועצת העיר.

"לצערי", מוסיף גולדברג, "דווקא מתוך עסקני הציבור הדתי, היו כאלה שניסו לעכב את הקצאת הקרקע, כפי שקורה לא אחת, שאנשים בעלי עניין פוליטי ניסו לטרפד הישגים לציבור הדתי, גם במחיר של פגיעה באינטרס של הציבור הדתי ולו רק לקדם את עצמם. למרות זאת ובחסדי הקב"ה, אנו ממשיכים לפתח את מוסדות הציבור הדתי-לאומי ביישוב, והמדיניות שנקטתי בה מתחילת הקדנציה, מוכיחה פעם אחר פעם את התועלת הרבה שבה, מול אלו המנסים חזור ושנה, לפגוע במרקם היחסים מול ראש העיר, על מנת לקדם את האינטרסים והמאווים שלהם, תוך התעלמות מוחלטת מצרכי הציבור".

"אני רוצה להודות לראש העיר מר זמיר בן-ארי על תמיכתו לאורך כל הדרך ועל פועלו הרב בנושא גני ילדים בכלל לטובת כל ילדי גבעת שמואל", מוסיף גולדברג.

גולדברג מציין בסיפוק כי מאז שיתוף הפעולה עם ראש העיר, אושרו לכ-15 קהילות קרקע לבניית בתי כנסת, נבנה מקווה חדש והמקווה הישן שופץ בעלות גבוהה, נפתח בית ספר דתי (מורשת בגין) ובקרוב אי"ה תחל בנייתו של בי"ס דתי נוסף, נפתח סניף מפואר לתנועת בני עקיבא, ולאחרונה גם סניף לתנועת ה"עזרא".

"רק המדיניות הנבונה וההתנהלות האחראית , שלי ושל חלק מחבריי, ובסיוע של הנהגת המועצה הדתית, הובילה להישגים אלו, כל מי שמנסה להטעות את הציבור כאילו בדרך לוחמנית, יבואו הישגים, טועה ומטעה בגדול, אני משוכנע שהציבור הדתי בגבעת שמואל, יידע להעריך ביום פקודה מי עשה כל אלה" מסיים גולדברג.