Site icon מקומונט גבעת שמואל

מעיין אדם השיגה את ג’וב החלומות.

“כרמל תיירות” בחרה במעיין להוביל ליין טיולים ייחודי לנשים בלבד המשלב אתגר וחוויות אקסטרים לצד פינוקים והנאות.

היעד הראשון שנבחר – איי הפיליפינים, שיכלול בין יתר החוויות, ביקור מרתק באי שבו שהתה במהלך עונת הישרדות האחרונה.

השורדת והדוברת לשעבר – מעיין אדם, מסתערת על העולם יחד עם “כרמל תיירות” אשר החתימה אותה לחוזה שנתי שיכלול יציאה ל-6 יעדים אקזוטיים בעולם.

מעיין אדם לכרמל תיירות קרדיט צלם משה נחומוביץ’

מעיין הציגה יכולות מרשימות והעלתה את מעמדה של האישה, היא מהווה השראה לנשים רבות אשר מאמינות כי נשים מסוגלות לכבוש יעדים ומטרות אותן הן מציבות לעצמן, ומכאן שנבחרה לסחוף אחריה נשים לטיול שייצא מטעם “כרמל תיירות”. אדם תוביל, תדריך ותשתף את הנוסעות בחוויות אישיות שלה, על הדרך שעשתה מנערה שהורחקה מביתה בגיל צעיר ועד להיותה אישה עצמאית, מחושבת השועטת קדימה ולא מפחדת להסתער על העולם.

המסלול נבנה לפי חזונה האישי והמקורי של מעיין בסיוע אנשי מקצוע מהמובילים בתחום שגיבשו את התכנים המעניינים ביותר לנשים- הטיול יכלול מפגש עם בעלי חיים מיוחדים, אתגרים וחוויות אקסטרים לצד פינוקים, קניות ותכנים מעצימים.

הטיול הראשון שתוציא הוא לאיי הפיליפינים, מדינת איים המורכבת מ-7,107 איים. מרחבי המדינה צופנים עולם של טבע ונוף מרהיב עין, ג’ונגלים ירוקים, הרי געש, איים טרופיים שוממים, וחופים לבנים ותושבים נעימים ומסבירי פנים הטיול כולל, בין היתר, ביקור מיוחד באיי פאלוואן שם שהתה  במהלך העונה האחרונה של הישרדות.

מעיין : “אנחנו הנשים אוהבות גם ראבק וגם פאן ופינוקים. אני אעשה להן חיים משוגעים, בנינו מסעות בלתי נשכחים. ברמה האישית אני מתרגשת מאוד לחזור לאי שלי, לא חלמתי שאדרוך שם שוב, זה מקום ששינה את חיי.