Site icon מקומונט גבעת שמואל

מעלים את המוראל | חברי מועצת העיר מבטיחים: “עוד נדע ימים טובים מאלה”

חברי מועצת עיריית גבעת שמואל. צילום: יעל צור

בימים של ריחוק פיזי והתבודדות, יוזמה של חבר מועצת העיר עדי גרוס לשמח את תושבי גבעת שמואל תפסה תאוצה. חבר מועצת העיר הידוע בפעילותו המקרבת במהלך כל ימי השנה והשגרה רתם לרגל חג הפסח את כל חברי מועצת העיר לסרטון מיוחד ומושקע.

בימים כתיקונם, פעילים פוליטיים וחברי מועצת עיר מאופוזיציה וקואליציה הם לא בהכרח החברים הכי טובים. אבל אלו לא ימים שגרתיים ודווקא הריחוק הפיזי יוצר סיטואציות ותחושות חדשות בקרב מי שבימי שגרה מתקשים לשתף פעולה.

יוזמה מיוחדת של חבר מועצת העיר עדי גרוס איחדה את כל חברי מועצת העירייה, מכל גווני הקשת הפוליטית לסרטון אחד מרגש עם מסר חשוב לתושבי גבעת שמואל.

בימים אלו, ממשיכים עובדי העירייה, חברי מועצת העיר וראש העיר בראשם לפעול ולעבוד על מנת לשמור על שירות תקין ויעיל אותו מעניקה העירייה גם בתקופה קשה זו וכפי שמספר עדי גרוס, “גם בימים אלו, אנו מקיימים ישיבות מועצה ודיונים קדחתניים בזום, הצלווים בעשרות ומאות שיחות טלפון על מנת לוודא שלא יהיה תושב אחד בגבעת שמואל שיהיה לו קושי או מחסור בחג”.

את דבריו מסכם גרוס, “הלוואי שנמשיך כולנו להיות מאוחדים גם אחרי המשבר הזה, אחרי הכל, כוחנו באחדותינו. מכאן אבקש להצדיע לכוחות הרפואה ולעובדי ומתנדבי עיריית גבעת שמואל. חג שמח!”

את הקליפ צילמו חברי מועצת העיר ומי שהיתה אמונה על עריכת הקליפ היא ביתו של עדי גרוס, שירה, שהתנדבה לנושא.