Site icon מקומונט גבעת שמואל

מערכת חימום מדהימה

קרדיט - pixabay

אחד מדודי השמש המומלצים כיום בישראל ובעולם זהו ללא ספק כרומגן דוד שמש, אשר הינו נחשב לאחד מדודי השמש המוצלחים ביותר והאיכותיים ביותר שיש לחברת כרומגן הנפלאה להציע. כמו כן דוד זה מתאפיין בטכנולוגיה מתקדמת במיוחד, יחד עם הגנה קטודית, מבודד פוליאורטין יצוק, פלדה איכותית אשר מותאמת לציפוי באמאייל ואשר מספקת מאה אחוז עמידות מול חלודה. כמו כן דודי השמש של כרומגן הינם ידידותיים לסביבה וכן צורכים כמות נמוכה יחסית של אנרגיה. בנוסף לכך את דוד השמש תוכלו למצוא במגוון נפחים והם: 300, 200, 170, 150, 120, 80. האחריות שישנה על גוף החימום הינה שנה, על ההתקנה הינה שנתיים. על מנת לרכוש דוד שמש כרומגן וכן על מנת להתקין אותו בצורה טובה ואיכותית תוכלו לפנות אלינו לחברת סולרית. חברתנו מתמחה בכל הקשור להתקנה ותחזוקה של מערכות חימום, דודי שמש, אנרגיה ירוקה, ועוד. בנוסף לכך חברתנו בעלת ניסיון רב בתחום זה תוך כך שהיא עם יותר מ47 שנות ניסיון. את דודי השמש ניתן להתקין על הגג של המבנה במצב אנכי או מאוזן. חברתנו מבצעת שירותי התקנה, ייעוץ ותחזוקה של מערכות חימום ותספק עבורכם שירות זה ברמה גבוהה וללא פשרות.

בדיקה שהמים מחמים כראוי

אם אתם שמים לב שהמים שלכם בבית לא מתחממים כראוי ויש חשד לכך שדוד השמש שלכם לא עובד כמו שצריך, אז אתם תצטרכו לבצע החלפת דוד שמש ולעשות כן באמצעות מומחים בתחום אשר יבדקו במדויק מה צריך להחליף בדוד השמש שלכם. בנוסף לכך דוד שמש פגום יכול להוביל לצריכה מוגברת של החשמל בביתכם ולהוביל לעלויות מטורפות בצריכת החשמל, ועל כן יש צורך בפנייה לגורם מוסמך אשר ייתן לכם חוות דעת וטיפול הולמים ומדויקים למקרה שלכם.

עלויות גופי חימום

קולט שמש מחיר משתנה בהתאם לחומרי הגלם ממנו מיוצר קולט השמש וכן גם לחברה ממנה הוא משווק, בין אם זה חברת אמישראגז המצוינת או חברת כרומגן הנהדרת, על מנת להבין טוב יותר איזה קולט שמש אתם צריכים, אתם יכולים לפנות אלינו לחברת סולרית. חברתנו מתמחה בייעוץ, התקנה ותחזוקה של מערכות חימום ודודי שמש ותספק עבורכם את השירות הטוב ביותר בארץ בתחום זה. חברתנו מספקת את שירותיה כבר יותר מ47 שנים ועם ניסיון רב ומיומנות רבה כך שאם תפנו אלינו אתם תהיו בידיים הכי טובות שיש. לפרטים נוספים וייעוץ צרו קשר במספר הטלפון שלנו: 2486* ונשמח לעמוד לשירותכם בכל פנייה\שאלה בנושא.