Site icon מקומונט גבעת שמואל

מערכת שליחת SMS לעסקים

כמעט כל עסק מכיר כיום בעובדה שהמכשיר הסלולרי של כל אדם, מהווה חלק מרכזי מהחיים שלו. בעוד שבעבר, המכשיר הסלולרי היה נחוץ בעיקר עבור יצירת קשר כאשר האדם היה מצוי מחוץ למקום שבו יש קו טלפון ולשליחת הודעות טקסט או בשמן האחר: הודעות SMS, הרי שכיום המכשיר הסלולרי החכם של כל אדם משפיע באופן חיובי מאוד על איכות ונוחות חייו של כל אדם באמצעות מגוון שירותים שונים ואפליקציות חדשניות. עסקים המכירים בעובדה שהטלפון האישי של כל אדם איננו זז ממנו במהלך היממה, מנצלים את היתרון שבדבר ומשתמשים בשליחת הודעות SMS לקוחות פוטנציאלים כדרך פרסום ושיווק לעסק שלהם.

היתרונות בשליחת הודעות SMS

שליחת SMS הינה דרך מקורית ויעילה כיום לצורך שליחת מסרים שיווקיים עבור עסקים. אם תחשבו על זה, אנשים כיום רגילים לקבל הודעות בעיקר באפליקציית הוואטסאפ שלהם או באמצעות הודעות ברשתות החברתיות ולכן, הם נוטים להביע עניין רב ומשמעותי, כאשר מתקבלת הודעת SMS בטלפון שלהם. כאשר מתקבלת הודעת SMS האדם אשר מקבל את ההודעה תוהה מי שולח כיום הודעות מעין אלה ולכן, הוא בודק את ההודעה באופן מידי. על פי הנתונים לפחות 90 אחוזים מהאנשים פותחים את הודעות SMS שהם מקבלים ולכן, אין ספק ששליחת הודעות SMS עבור עסקים, מהווה דרך יעילה מאוד לשיווק ופרסום העסק. לא מעט עסקים נעזרים כיום במערכת הקרויה: מערכת SMS לעסקים.

Text sms button 3d render

כיצד זה עובד?

אם אתם בעלי עסקים ואתם תוהים כיצד בעצם עובד העסק של דיוור SMS לעסקים, חשוב מאוד שתדעו כי מדובר בשירות מפותח מאוד, אשר מאפשר לכל בעל עסק לשלוח SMS לאלפי לקוחות כאשר כל מה שהוא צריך לעשות זה פשוט ללחוץ על כפתור אחד ולכלול את המסר השיווקי אשר הוא מעוניין לשלוח. חשוב לדעת שבלתי אפשרי לשלוח לכל אדם באשר הוא הודעות שיווקיות בSMS בשל חוק הספאם ועל כן מראש, יש צורך ליצור רשימת תפוצה המורכבת רק מאנשים שאישרו לכם לשלוח להם הודעות SMS. לרוב, אותם אנשים אשר אישרו קבלת SMS מהעסק הם לקוחות העסק או לקוחות פוטנציאלים אשר מתעניינים במבצעים, בהטבות ובמידע על העסק ולכן, מדובר ביתרון משמעותי מאוד בפן הפרסומי והשיווקי עבור כל בעל עסק. יש לציין שישנן מערכות המאפשרות קבלת תגובה על ההודעה שנשלחה ממקבל ההודעה.

כיצד יוצרים דיוור SMS מוצלח?

חשוב מאוד לדעת שעל אף ששליחת SMS ללקוחות זהו דבר פשוט, קל ונוח למדי, הרי שחשוב מאוד לבצע אותו בצורה מוצלחת, על מנת שהוא אכן יענה על ייעודו ומטרותיו. יש צורך להקפיד על מסר איכותי וקריא, אשר יגרום ללקוח לקרוא את ההודעה ואף לשמור אותה, על מנת לזכור את המידע המופיע בה. כל עסק אשר מעוניין לקדם את עצמו ולצבור לעצמו קהל לקוחות גדול באמצעות שליחת הודעות SMS, חייב לדעת מה המינון של ההודעות שעליו לשלוח ללקוחות שלו על מנת שלא ירגישו שהם מוטרדים מהעסק וימאסו בהודעות ממנו. הפרסום חייב להיות עדין ולא אגרסיבי על מנת שהלקוח ירגיש שהוא מעוניין לקבל עוד הודעות מהעסק וכי הוא מעוניין לרכוש את שירותיו או מוצריו של העסק. עליכם לרכוש את אמונו של הלקוח ולהעניק לו הרגשה שאתם שולחים את ההודעות כי הוא לקוח חשוב לעסק וכי אתם מעוניינים שהוא ידע ויכיר ביתרונות העסק עבורו.

מערכת דיוור SMS לעסקים היא מערכת חשובה ויעילה כמעט עבור כל עסק כיום.