Site icon מקומונט גבעת שמואל

“מפגינים למען הדמוקרטיה” חסמו את ביתה של ח”כ טלי גוטליב בגבעת שמואל ולא איפשרו לה לקחת את ביתה האוטיסטית למסגרת החינוכית

במוקד האירועים עמדה חברת הכנסת טלי גוטליב, כשמספר מפגינים הגיעו לפתח דירתה בגבעת שמואל ולא איפשרו לה לצאת בבוקר מביתה, על אף תחנוניה שיאפשרו לה לקחת את ביתה, על הרצף האוטיסטי, למוסדות החינוך.

במהלך המחאה, אף נעצרו שני מגינים על ידי שוטרי משטרת ישראל לאחר עימותים בשטח.

ח”כ טלי גוטליב. צילום: נועם מושקוביץ / דוברות הכנסת

בתגובה לדברים גינו חברי כנסת מכל סיעות הבית את המעשים הלא דמוקרטים ולא מוסריים. שר הרווחה יעקב מרגי פרסם בתגובה למפגינים שצבאו הבוקר על פתח ביתה של ח”כ גוטליב: “‏אני המום ומזועזע מהאטימות והרוע של אותה קבוצת מפגינים שצבאו הבוקר על פתח ביתה של ח”כ גוטליב ומנעו ממנה להוציא את ביתה עם צרכים מיוחדים למסגרת החינוכית. אנשים נורמליים עם חמלה היו עומדים ומצדיעים לה ומגלים אמפטיה על ההשקעה והחום האינסופי שטלי מעניקה לביתה המיוחדת”.

יו”ר סיעת עוצמה יהודית, ח”כ יצחק קרויזר האשים את יו”ר האופוזיציה יאיר לפיד וטען שהוא האחראי למעשיהם של המפגינים: “ההסתה, ההשתלחויות וההתפרעויות של חברי הכנסת מהמפלגה שאתה עומד בראשה הם הקטליזטור להתנהגות המפגינים נגד הממשלה שהטרידו את ח”כ גוטליב. ‘סוף מעשה במחשבה תחילה’. לא חכמה להתסיס את השטח ואז להגיד שזאת לא דרכך.”

חברת הכנסת מהאופוזיציה יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) אמרה כי היא ” מגנה בתוקף כל פגיעה בילדים ובמשפחותיהם של חברי כנסת” אך הוסיפה – “אחרי שתעבירו את ההפיכה השלטונית זה רק עניין של זמן עד שתפעילו את השב”כ נגד מפגינים.”