Site icon מקומונט גבעת שמואל

מפכ”ל המשטרה הזניק את מירוץ גבעת שמואל

את המירוץ השמיני של גבעת שמואל הזניק תושב העיר, מפכ”ל המשטרה, רוני אלשייך שהפתיע 140 צוערים שהשתתפו במירוץ. בין הרצים נצפו:סגן ראש העיר בני סומך, מהנדס העירייה איציק אוז’לבו, חברי המועצה אריאל פרקש, מיכל וולדיגר ואורי וייס. מקום ראשון גברים: דניאל\ל אירנשטיין. מקום ראשון נשים: יעל קסנר ברוך. מקום ראשון נוער: אבנר ויליאן (בנו של יעקב ויליאן חבר מועצת העיר).

ראש העיר יוסי ברודני והמפכ”ל רוני אלשייך מזניקים את מירוץ גבעת שמואל.צילום דוברות גבעת שמואל

בשישי האחרון נערך מירוץ גבעת שמואל השמיני אותו הזניק בהפתעה מפכ”ל המשטרה רוני אלשייך שהפתיע כ-140 צוערי קורס קצינים שבאו להשתתף במירוץ. השבוע חל “שבוע הספורט בישראל” ובדיוק בשעה 7:00 הזניק אלשייך את המירוץ למקצים של חמישה ועשרה קילומטרים. ”השוטרים שלנו בחרו לרוץ עם דגלים שעליהם מוטבעים ערכי המשטרה וזה מחמם את הלב. גבעת שמואל היא עיר ספורטיבית ומי שיעבור כאן בשעות הערב, יראה את עשרות הרצים הקבועים. אני גאה להיות כאן כתושב העיר”, אמר אלשייך.

אלפים מבני העיר, רצים מקצועיים וחובבים כבשו את הרחובות וביניהם חלק מנבחרי הציבור: סגן ראש העיר בני סומך, מהנדס העירייה איציק אוז’לבו, חברי המועצה אריאל פרקש, מיכל וולדיגר, אורי וייס ורז שרייבר חבר הנהלת המתנ”ס.

הרצה הצעירה ביותר שהשתתפה היא שני גוטסדינק בת 7 והמבוגר ביותר הוא שמואל פינצבסקי בן 82.בשעה 8:30 יצא לדרך המקצה העממי בן 2 ק”מ כשגם אליו מצטרפים מאות רצים מכל הגילאים, ובעיקר תלמידי בתי הספר. גם לדור הצעיר, אלו שהגיעו לגיל 4, היה מקום בתחרות. ככבל שנה, התקיים גם מרוץ האפרוחים למרחק 300 מטרים והקטנטנים הוכיחו רוח לחימה ודבקות במשימה. גם השנה, מתוך רצון לתת כבוד גם לאוכלוסיות הנכים, התקיים מקצה ייחודי למוגבלים שהגיעו באמצעות עמותת חברים לרפואה. כ-20 נכים השתתפו במקצה יחד עם מלווים.

גם השנה התקיים המירוץ מתוך מקום של שיתוף פעולה עם אוניברסיטת בר אילן הצמודה לגבעה, והריצה כללה גם ביקור בתוך שבילי הקמפוס. לכל אורך הדרך, ומתוך רצון לעודד את הרצים לתוצאה אישית יפה, הוקמו עמדות מוסיקה ומתופפים שהקפיצו והמריצו את הרצים הרבים.”מדובר במסלול מאתגר, שיש בו קטעים מישוריים, קצת עליות וירידות מתונות והוא נפלא לריצה”, מסביר משה פרץ, מנהל קבוצת “רצי גבעת שמואל”, שעשרות מתושבי העיר הם מתאמנים קבועים.

“זהו המירוץ השמיני המסורתי שמתקיים בגבעת שמואל”, אמר ראש העיר, יוסי ברודני. “מושקעים בו משאבים רבים שהופכים אותו לאיכותי ומקצועי. חזון העיר לקידום אורח חיים פעיל ובריא, מגיע לידי ביטוי באלפי הילדים והבוגרים שהשתתפו במקצים העממיים והתחרותיים”.

סמו יצחק, מנהל מחלקת הספורט במתנ”ס, יצא שבע רצון לאחר המרוץ: משנה לשנה המרוץ משתדרג והופך להיות אבן שואבת לכל קהיליית הרצים. אנחנו עושים את זה מתוך כוונה להקנות לתושבים שלנו אורח חיים בריא”.

גם השנה הוענקו מנויים למועדון ההולמס פלייס לתושבי העיר שהגיעו למקומות הראשונים. מקום ראשון גברים: דניאל אירנשטיין. מקום ראשון נשים: יעל קסנר ברוך. מקום ראשון נוער: אבנר ויליאן (בנו של יעקב ויליאן חבר מועצת העיר). להלן התוצאות לפי הקטגוריות:

גברים 10 ק”מ: ראשון – מושיקו ישרים , שני – אילון הוכוולד , שלישי – גלהון אמארה.
נשים 10 ק”מ: ראשונה – אירנה אור קונובלוב , שניה – אלה פינוס ישרים , שלישית – מעיין בן דוד.

חבר המועצה אורי וייס שועט.צילום דוברות גבעת שמואל
חברי מועצת העיר אורי וייס ואריאל פרקש עם ברודני לפני ההזנקה.צילום דוברות גבעת שמואל