Site icon מקומונט גבעת שמואל

מפקד משטרת מסובים: התגייסות תושבים למשמר האזרחי תגביר את הביטחון בעיר

בכנס ביטחון שנערך בשבוע שעבר ביוזמת עיריית גבעת שמואל ומשטרת ישראל הוצגו נתונים מעודדים לגבי הפחתת אחוזי הפשיעה וגנבות ברכב בעיר גבעת שמואל. מדברי פקד איציק מנדל, קצין בילוש במשטרת מסובים עולה כי בחודש האחרון שיתוף הפעולה הפורה בין משטרת ישראל, תושבים מתנדבים והעירייה הפחית באופן דרסטי את הפשיעה באזור וצמצם את אחוזי גניבת הרכבים בלמעלה מ-80 אחוזים.

באי הכנס קבלו מקציני המשטרה מספר כלים מעשיים למזעור סיכויי גניבת הרכבים, כגון: 1) לא להשאיר את שלט החניון ברכב, כי הוא יאפשר לגנב לצאת בחופשיות מהחניון. 2) רצוי להחליף את השלט בכניסה סלולארית. 3) למנוע כניסה מהלובי לחניון התת-קרקעי בעזרת מנעול.

דרור אייל, קצין הביטחון של עיריית גבעת-שמואל אמר בכנס: “הקשבה להוראות המשטרה והמשך שיתוף הפעולה ההדוק בין המשטרה, העירייה והתושבים הם הדרכים להפחתת מספר הגניבות בצורה דראסטית. חשוב מאוד שתושבים ייקחו חלק במשימה לשמור על הבית”.

מבין באי הכנס הגיע גם יוסי ברודני – ראש העיר המתנדב מזה 5 שנים במשמר האזרחי בעיר ועודד את התושבים להתנדב לשמור על הבית: “אשמח לראות במשמרת איתי עוד תושבים שישמרו על הבית. אפילו 3 שעות בחודש יכולות לסייע למען מטרה זו”.