Site icon מקומונט גבעת שמואל

מפקד משטרת מסובים מסיים את תפקידו

נצ”מ אלי פינטו, מפקד תחנת משטרת מסובים, שבתחומה נמצאת גם העיר גבעת שמואל ביקר השבוע בלשכת ראש העיר לרגל סיום תפקידו, יחד עם מחליפו, סנ”צ הוד לוי. “אתגרים רבים עומדים בפנינו בימים אלו ועלינו להמשיך להעמיק את שיתופי הפעולה, כדי להבטיח מענה מיטבי לתושבים” אמר ראש העיר יוסי ברודני.

נצ”מ אלי פינטו, מפקד תחנת משטרת מסובים, מסיים את תפקידו, לאחר כשלוש שנים בהם כיהן כמפקד התחנה. מי שיחליף הוא סנ”צ הוד לוי, ששימש עד לאחרונה כקצין אג”מ של מרחב דן.

השניים הגיעו בסוף השבוע ללשכתו של ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני, לטקס פרידה, שהתקיים באופן מצומצם בשל מגבלות הקורונה. ראש העיר ברודני העניק לנצ”מ פינטו מגן הוקרה עם סמל העירייה והודה לו על שיתוף הפעולה הפורה וההישגים הגדולים המשותפים, אשר תרמו רבות לביטחונם האישי ולאיכות החיים של התושבים בעיר.

“גבעת שמואל זכתה לטיפול מסור, מקצועי ואיכותי בכל פניותיה ועל כך בשמי ובשם עובדי העירייה ונבחריה, אבקש להודות לך. אנו מאחלים לך הצלחה רבה בהמשך דרכך במשטרת ישראל ובטוחים שתמשיך לעשות חיל בדאגתך לביטחון כלל אזרחי מדינת ישראל. בהזדמנות זו, אבקש גם לאחל לסנ”צ הוד לוי הצלחה רבה עם כניסתו לתפקיד. אתגרים רבים עומדים בפנינו בימים אלו ועלינו להמשיך להעמיק את שיתופי הפעולה, כדי להבטיח מענה מיטבי לתושבים והמשך רמת שירותים גבוהה כפי שהיה עד היום” אמר ראש העיר יוסי ברודני

נצ”מ אלי פינטו (מימין) וסנ”צ הוד לוי עם ראש העיר. צילום: דוברות העירייה

נצ”מ אלי פינטו, הודה לראש העיר על הברכות וציין כי עבורו גבעת שמואל הייתה לבית. עוד אמר כי “בשנים האחרונות, הודות לשיתוף הפעולה הפורה של העירייה עם המשטרה, צומצמו עברות הפשיעה, מטרדי רעש, תעבורה וסביבה בעיר, בשיעור חסר תקדים של כ- 50% – מה שמעיד על איכות החיים הגבוהה המתקיימת בעיר”.