Site icon מקומונט גבעת שמואל

מפקד פיקוד העורף במחוז דן: “גבעת שמואל הינה מודל להתמודדות עם הקורונה”

מפקד מחוז דן בפיקוד העורף, אל״מ אריאל בליץ, הגיע לביקור בגבעת שמואל ונפגש עם ראש העיר, יוסי ברודני. במפגש דנו השניים על מוכנות העיר בפני נגיף הקורונה וכן, ביצעו תיאום ציפיות באופן בו יש לפעול על מנת לשמור על העיר כעיר ״ירוקה״.

“הקשר של עיריית גבעת שמואל ומחוז דן בפיקוד העורף הוא קשר הדוק, אשר קיבל חיזוק משמעותי במהלך החודשים האחרונים בהם אנו תומכים ומסייעים לרשות בצמצום התפשטות הקורונה” סיפר אל״מ אריאל בליץ, מפקד מחוז דן בפיקוד העורף.

עוד הוסיף אל”מ בליץ בפגישה המורחבת, בה נכחו גם סגרה”ע יעקב ויליאן, מנכ”ל העירייה גבי חדד, מפקד נפת גנים בפקע”ר, אל”מ (במיל’) חזי זכריה, מפקד יקל”ר גבעת שמואל, סא”ל (במיל) רוני ברהום ונציגים נוספים מפיקוד העורף ומעיריית גבעת שמואל כי מהיכרותו את השטח והפעילות שבוצעה, “עיריית גבעת שמואל הינה מודל וסמל לרשות מצטיינת בנושא הקורונה”.

“הורדת התחלואה בעיר והפיכתה של גבעת שמואל לעיר ירוקה תוך פרק זמן קצר, היא תוצר של הפעילות הענפה שעשתה העירייה בחודשים האחרונים בסיוע ובתמיכה של חיילי פיקוד העורף וגופים נוספים בעיר. כלי משמעותי נוסף במאבק הוא המשמעת האזרחית להנחיות. עלינו האזרחים לזכור כי הנגיף כאן ואל לנו להיות שאננים. התרופפות במשמעת עלולה לגרום לעלייה חדה בתחלואה.” הדגיש אל”מ בליץ.

ראש העיר ברודני עם מפקד מחוז דן בפקע”ר אל”מ אריאל בליץ. צילום: דוברות העירייה

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני הודה לאל”מ בליץ ולנציגי פיקוד העורף על שיתוף הפעולה עם עיריית גבעת שמואל בנושא ההסברה לשמירת הנחיות הקורונה בעיר ואמר כי בזכות קבלת החלטות נכונה, הסברה והרתעה של העירייה יחד עם חיילי פיקוד העורף וכן אכיפה של רשות הפיקוח העירוני בכל רחבי העיר, הפכה גבעת שמואל לעיר ירוקה ולאחת הערים הבטוחות בארץ. “העבודה המשותפת הזו תמשיך ללוות אותנו גם בתקופה הקרובה, עד אשר נוכל לחזור לשגרת חיינו הרגילה. אני מודה לתושבי העיר על שיתוף הפעולה וקורא להם להמשיך ולשמור על ההנחיות מצילות החיים ועל עירנו ירוקה״. הוסיף ברודני.