Site icon מקומונט גבעת שמואל

מפקין לכל העולם: האחים הספרי מגבעת שמואל בהסברה ישראלית

כוכבי תוכנית ‘פקין אקספרס’ (רשת13) האחים הספרי: מיטב ועילי  (25), מגבעת שמואל, השקימו בשעות הבוקר המוקדמות, בחמישי שעבר, על מנת להתייצב לצילומי קמפיין אופנה ראשון עבור רשת SCOOP שנערכו בוילה מפוארת שבסביון.

על הסט הפגינו האחים התאומים חיבה מקסימאלית למרות הסטיגמה שיצרו בתוכנית על הקשר המשפחתי הרעוע ואף שיתפו את הצוות על הסט כי את חג הפסח הקרוב הם צפויים לבלות בחופשה משפחתית באילת.

מיטב ועילי הספרי. צילום: יחצ

מיטב הספרי (25) שהתרגשה מהמעמד אמרה: “זו פעם ראשונה שאני חלק מקמפיין ואני ממש מתרגשת, בעיקר בגלל שאני פריקית ידועה של נעליים”. כמו כן מיטב נתנה תגובה ראשונה על התמונה המשותפת שהתפרסה השבוע שלה ושל רם שטראוס מתמודד התוכנית, שנתפסו יחד יושבים בארוחה במסעדה. מיטב על היחסים: “רם ואני חברים טובים, אין לדעת לאן זה יתפתח. אכן נפגשנו לבד…..”

עילי הספרי (25) סטודנט למשפטים באוניברסיטת בר אילן, כבר בגילו הצעיר החל את פעילותו הפוליטית  וכיום משמש כיועץ פוליטי של ח”כ דני דנון. עילי סיפר שבימים אלו עזב את בית הוריו בגבעת שמואל ועבר להתגורר בעיר הגדולה ת”א.

בעלי סקופ, פרדי ורוני איינסאנז עם מיטב ועילי הספרי. צילום: יח”צ

האחים חשפו לראשונה שהקימו חמ”ל לגיוס תרומות עבור חיילי צה”ל ונפגעי המלחמה, בבית אימם שבגבעת שמואל שמטרתו לחזק את ההסברה הישראלית בעולם ולגייס תרומות מיהודי ארה”ב והעולם. לדבריהם: “במסגרת זו אנו מגיעים ליהודים עשירים מרחבי העולם שתורמים לישראל סכומי עתק עבור חיילי צה”ל ונפגעי המלחמה ובזכותם אנו מצליחים לשנע ציוד יקר ללוחמים במאות בסיסים ומוצבים בדרום הארץ ובצפונה”.

רוני ופרדי אינסאנז מבעלי רשת SCOOP שנחשפו לראשונה לעשייה החברתית של מיטב ועילי הספרי הרימו את הכפפה והצהירו שחלק מהקמפיין החדש של רשת SCOOP יהיה תמיכה בחמ”ל שהקימו האחים ובנוסף לכך את הצילומים שיערכו בתחילת הקיץ למותג יצלמו בלוס אנג’לס ושם יערכו ערב גאלה ליהודי ארה”ב לטובת הסברה ישראלית ולמען המשך גיוס תרומות לצה”ל.