Site icon מקומונט גבעת שמואל

מפרגנים לקשישי הגבעה

האירוע היה מרשים ומרגש, והשתתפו בו עשרות חברי מרכז-היום, בני משפחותיהם ואורחים רבים נוספים. את האירוע פתחה זהבה רונס, מנהלת מרכז היום שהודתה לראש העיר, זמיר בן-ארי במיוחד "על שיתוף-הפעולה, על ההשקעה ועל הרצון הטוב והנכונות לסייע".

הגב' רונס וסקרה בפני המשפחות את הפעילות שנעשית במשך כל השנה במרכז "כל החלטה ופעילות הנעשית פה מכוונת לתת מענה לכל אחד מהמבקרים בהתאמה מלאה לצרכים האינדוידואלים שלו. ראיית המרכז כבית שני לחברים מכוונת אותנו לשמור על המקום כבית המעניק אווירה נעימה, תומכת, מעניינת ואמפתטית. כמקום הנותן משמעות, סיפוק והרבה כבוד במקום מגוון הפעילויות כל אחד משתתף ע"פ רצונו, העדפתו ויכולתיו. החל ממלאכת יד, התעמלות, הרצאות, מוסיקה, יציאה לתאטרון, ים, טיולים, סדנת זיכרון. והודתה לצוות שמלווה אותה: שרה, עמליה, בלה, אלכסנדר, דליה המזכירה הנאמנה והיעליה, פנינה וענת, ענבל, יעל ויעל.

נציגי המשפחות ברכו את זהבה ואת כל הצוות: "אנו המשפחות מבקשים להודות לכל צוות המרכז על הבית החם והטוב שהנכם מעניקים להורינו במשך כל השנים, ובכך מאפשרים לנו להמשיך בשגרת חיינו ולדעת שהכול בסדר. תודה על שהכול נעשה בהמון רצון, חמלה ואהבה תודה ענקית מאיתנו לכולכם. תבורכו ושכמותכם ירבו בישראל".

לאחר הברכות החל החלק האומנותי של האירוע, שכלל הופעה של הזמרת לוטם – בבריזה לטינית ים תיכונית. כמו כן התקיים באזר שבו הוצגו למכירה עבודות יד שנעשו על ידי חברי המרכז.