Site icon מקומונט גבעת שמואל

מקומות מומלצים לקמפינג בצפון הארץ

קמפינג. צילום באדיבות: pixabay

הטמפרטורות עולות, הגשם (כנראה) מאחורינו, וזה בדיוק הזמן לאסוף את הפקלאות, להוציא את האוהל מהבוידעם ולגלות את היופי המופלא של הצפון. למרבה המזל יש בישראל לא מעט יעדים אטרקטיביים במיוחד, בין אם אתם נוסעים לחופשה זוגית או לנופש עם הילדים. אם אתם עדיין מתלבטים לאן לנסוע ואיך לתכנן את החופשה שלכם נכון, לפניכם רעיונות לכמה מקומות מומלצים לקמפינג בצפון הארץ.

ברוכים הבאים לאכזיב 

כשאתם חושבים על קמפינג אתם בטח מדמיינים את עצמכם מתעוררים בבוקר מול הים, מבלים את היום על החוף וחותמים אותו עם שקיעה רומנטית ברקע. אלא שלרובנו מדובר באתגר לא קטן, בטח כשלוקחים בחשבון את ערימות החול שייכנסו אל האוהל יחד אתכם. אחד הפתרונות הטובים ביותר הוא קמפינג בגן הלאומי חוף אכזיב. כאן אתם יכולים להציב את האוהל על הדשא (במקום על החול) ועדיין ליהנות מהים המרהיב שנפרש לפניכם. סופשבוע כזה יהיה רומנטי מאוד אם אתם בשניים, אבל הוא אידאלי גם לילדים שייהנו להסתובב על הדשא יחפים ולשחק.

קמפינג על גדות החצבאני

יעד ירוק נוסף, יפה לא פחות ומהנה ביותר, הוא החצבאני. גם כאן תמצאו אתר קמפינג נוח מאוד, עם תאורת לילה, שולחנות פיקניק וגם מקלחות, ובמרחק נגיעה מכם תמצאו את הנחל. אין ספק שזהו מקום מושלם למי שרוצה להגיע להתקרר במים הצוננים מפעם לפעם, ובאופן כללי מדובר בפנינת טבע של ממש.

דגי דפנה – קמפינג מפנק

אם אתם מעדיפים ליהנות ממקום מטופח ומאובזר היטב, דגי דפנה הוא אתר הקמפינג הקלאסי עבורכם. העצים והסככות יעניקו לכם צל טבעי במידה ותבחרו לוותר על השמשייה הפרטית שלכם, והילדים ימצאו את שאהבה נפשם על המדשאות הירוקות וגם בנחל שבו יוכלו לשכשך רגליים בהנאה. אגב, אם תרצו לנפנף יחכו לכם פינות מנגל מצוינות וגם מתקנים מתנפחים להנאת הילדים.

ללכת בלי ולהרגיש עם

במושב שדה אליעזר, במרחק נגיעה מכמה אטרקציות נהדרות שמחכות לכם בראש פינה, נמצא אתר קמפינג נוח ומאובזר למדי – חוות מנצור. גם כאן תוכלו להתקלח בכיף עם מים חמים, ליהנות מתאורת לילה וגם משלל נקודות חשמל. החיסרון העיקרי כאן הוא שאין לכם ים בנמצא, אבל גם לזה מצאו פתרון, בדמות ג’קוזי מוצל. יש שיאמרו שהוא עדיף על הים.

טיפ קטן לסיום

לפני שאתם יוצאים לדרך ועוד לפני שתקבעו איפה תשנו, תכננו את המסלול שלכם. אתרי הקמפינג השונים סמוכים למסלולי טיול ואטרקציות שעשויים להשפיע גם על בחירת מקום הלינה שלכם. הסוד, כרגיל, הוא בתכנון נכון.
בקישור הבא מספר מסלולי טיול בצפון הארץ.