Site icon מקומונט גבעת שמואל

מרחיבים את המענה לאירועי חירום בגבעת שמואל

לאור ייחודיותה של גבעת שמואל, הרחוקה באופן יחסי ממוקדי תחנות השיטור ומגן דוד אדום נאלצים לעיתים תושבי העיר להמתין זמן רב למתן תגובה יעילה לאירועי חירום שונים המתרחשים מעת לעת בגבעה.

בכל הנוגע למצבי חירום רפואיים המצב בגבעת שמואל טוב באופן יחסי כאשר ברחבי העיר פעילים ומתנדבים עשרות מגישי עזרה ראשונה,חובשים ופראמדיקים דרך שלוחת מד”א בגבעת שמואל.

בניה אפלקר וראש צוות מתנדבי מד״א בגבעת שמואל גלעד טואסי. צילום: דוברות

יחד עם זאת, ועל מנת לשפר עוד יותר את זמני התגובה המצילים חיים, לאחרונה הצטרף לצוות הכוננים גם רכב תגובה מיידית שמצטרף לכלים שכבר פועלים בעיר למתן מענה רפואי ראשוני.

את הרכב יתפעל באופן שוטף חובש מד”א בניה אפלקר, שרק לאחרונה סיים שירות מילואים ממושך כחובש קרבי, ועתה ימשיך את פעילות הרפואית-התנדבותית במקביל לעשייתו הפרטית.

גלעד טואסי, ראש צוות מתנדבי מד״א בגבעת שמואל: “אנחנו ממשיכים לשדרג את המענה הרפואי וקיצור זמני התגובה בזמני שגרה וחירום. הרכב החדש מצטרף לצי כלי מד”א הפועל בעיר ובהפעלתו של בניה, הוא יוזנק לאירועי חירום ויספק סיוע רפואי איכותי, מהיר, מקצועי ואדיב לתושבים. תודה רבה בניה על הרצון והמחויבות להצלת חיים בישראל – סע בזהירות ושמור על עצמך. תודה רבה למנהלת מרחב ירקון ולאגף מבצעים במד”א על העשייה למען תושבי גבעת שמואל.”