Site icon מקומונט גבעת שמואל

משהו גב”ש מתחיל: גל לנצ’נר פותח בקמפיין על ראשות העיר גבעת שמואל

גל לנצ’נר, שבבחירות הקודמות נבחר לראשונה למועצת העיר ומכהן מאז כיו”ר האופוזיציה לברודני בגבעת שמואל, הכריז לפני כחודשיים על רצונו להתמודד על ראשות העיר והבוקר החל לפרסם את הקמפיין הרשמי תחת הכותרת “משהו גב”ש מתחיל”.

לנצ’נר הסרוג זוכה לתמיכה רחבה בבתי הכנסת של גבעת שמואל אך גם בשכונות הוותיקות בעיר ובקרב האוכלוסייה החילונית בגבעה ומסתמן כמועמד עיקש שיעשה הרבה צרות לראש העיר המכהן.

נזכיר כי בבחירות האחרונות לכנסת התמודד יוסי ברודני ברשימת ‘הבית היהודי’ תחת איילת שקד אך לא נבחר לבסוף ונאלץ להישאר בתפקיד ראש העיר עד תום הקדנציה. בעקבות כך, תקף אותו לנצ’נר בהזדמנויות שונות על בזבוז משאבי הציבור בריצתו לכנסת בזמן שהוא ממשיך לקבל משכורת מתושבי העיר וכן על חוסר נאמנותו והשקעתו בעיר המתבטאת בין היתר בחיפוש “התפקיד הבא” וכן בעייפות וחוסר מוטיבציה לחדש ולפתור את הבעיות האקוטיות איתן מתמודדים התושבים.

המועמד לראשות העיר, גל לנצ’נר: “15 שנה הם זמן רב, ומה שברודני לא עשה ולא ניסה לפתור בשלוש קדנציות, הוא בטח לא יעשה בקדנציה הרביעית שלו. גבעת שמואל היא מקום שטוב לחיות בו, אבל יש בו גם לא מעט בעיות – הבניה הצפופה והפקקים הבלתי נסבלים, מחסור במבני ציבור ובשירותים כגון סניפי בנק ודואר ומערכת חינוך “מצטיינת”, שבפועל נשענת על השקעה פרטית של ההורים במורים פרטיים ולא מצליחה להכיל את כל סוגי התלמידים.”

“לא מספיק לשתול פרחים ולחנוך פארקים. זה לא הניהול שמצפים לו תושבי גבעת שמואל המאוכזבים מהזלזול והעייפות של ברודני. לגבעת שמואל מגיע ראש עיר שאוהב את העיר הזאת ואת תושביה ושם אותם במקום הראשון”, סיכם לנצ’נר.