Site icon מקומונט גבעת שמואל

משהו חדשני ונפלא. למה לא לגלות על זה? קבלו טיפים איך לחגוג בר מצווה מיוחדת

אם עדיין לא נסעתם לכותל, זה הזמן לנסוע אליו. שם תבינו עד כמה הכותל  מיוחד וקדוש וכמה תהיה בו בר מצווה מיוחדת. אין למקום הזה מתחרים בקדושה ובמשמעות שיש לו לעם היהודי. לקריאת ההפטרה בכותל, בליווי פייטן מקצועי, יש כוח עצום לסייע לכל מי שנוכח באירוע בכל דבר שהוא או היא צריכים בחיים.

מה יהפוך בר מצווה למיוחדת?

מלבד קדושת הכותל, תקבלו חבילת בר מצווה (את החבילות ניתן לראות כאן) מעולה ובלתי נשכחת. תקבלו  אטרקציות מושלמות לבר מצווה, כך יהיה לכם באמת אירוע כייפי. תחשבו שאתם יורדים מהאוטובוס ומחכה לכם להקת מתופפים בכותל שעושה שמח ומרקידה את כולם. אתם ממשיכים בתהלוכה לרחבת הכbותל כאשר פתאום יוצאת בובת חסיד שמקפצת רוקדת ומצחיקה את כולם. לקינוח, אנחנו עורכים הפרחת בלונים שהיא חוויה מרגשת מאוד שבא שערי השמיים פתוחים ואפשר לבקש משאלות.

איפה עורכים עלייה לתורה?

עלייה לתורה בכותל אנו חוגגים במספר מקומות. חשוב לנו שלקוחותינו יהיו מרוצים ואנו מאוד גמישים בבחירת המקום. מומלץ לעדכן אותנו כבר בשיחת ההיכרות איפה בדיוק אתם רוצים לערוך את העלייה לתור.

הפקת בר מצווה בכותל. צילום: כינור דוד

מה עם אוכל?

במרחק של נסיעה קצרה מהכותל ישנן מגוון רחב של מסעדות לבר מצווה בכותל את המסעדות ניתן לראות כאן תוכלו למצוא במסעדות מגוון רחב של מאכלים, לכל תקציב ולכל אנין טעם. כל המסעדות שלנו כשרות, כאשר חלק מהמסעדות הן כשרות למהדרין. מומלץ מאוד לבקר באתר שלנו ולהתרשם ממה שיש לנו להציע בשבילכם.

האם יש אירועים אחרים שאתם חוגגים בכותל?

אנו חוגגים בהוד והדר בת מצוות, חתונות, חלאקה, ברית מילה ועוד. בנוסף, גם לבר מצווה וגם לבת מצווה יש אפשרות לערוך טקס חינה מהמם לאחר טקס העלייה לתורה, דבר שמוסיף מאוד לאירוע ומשדרג אותו מאוד.

בר מצווה בכותל. צילום: כינור דוד

אנו בחברת כינור דוד נהנים לארגן בר מצווה בכותל ואירועים נוספים בהשקעה ובשמחה רבה. אתם מוזמנים להתרשם מהאתר המושקע שלנו ולהתקשר אלינו גם לשאלה וגם לקביעת פגישת היכרות ללא עלות וללא התחייבות, נשמח לראות אתכם.