Site icon מקומונט גבעת שמואל

משחקים לזכרו של לוחם גולני עופר שרעבי ז”ל

(צילום: באדיבות משפחת שרעבי)

סמ”’ר עופר שרעבי לוחם בגולני ויליד גבעת שמואל נהרג במהלך קרב מול מחבלים בבקעת הירדן. ב-10.04.2003 פרצו מחבלים לבסיס הטירונים של גולני שם שרת שרעבי כמפקד, חדרו למאהל וירו למוות בשרעבי ובחברו סמל יגאל ליבשיץ. שרעבי אותו הגדירו חבריו כ”טיפוס של מנהיג, מלא הומור, שאהב את החיים”, היה יליד גבעת שמואל ומוכר בעיר משעות רבות אותן בילה על מגרשי הכדורסל והכדורגל ובגבעת שמואל. החליטו להנציח את זכרו של שרעבי שהיה חובב ספורט מושבע באמצעות טורניר כדורסל המתקיים זו השנה השלוש עשרה ברציפות.

בטורניר שנפתח בדקת דומייה לזכרו השתתפו שחקני ”אליצור גבעת שמואל” שחלק מקבוצות ילדי האגודה נקראות על שמו של עופר וכן חיילי החטיבה בה שירת הוא וחבריו. הטורניר כלל משחקים של קבוצות הילדים וכן משחק ראווה בין חבריו של עופר ז”ל ובהם שני אחיו של עופר, יחיאל וסתיו לבין חיילי חטיבת גולני. המשתתפים לבשו חולצות עליהם מתנוסס דיוקנו של עופר ולפני המשחקים נשאו דברים מאמן אליצור גב”ש חנן הירשוביץ וחבר המשפחה, עמיעד טאוב.

(צילום: באדיבות משפחת שרעבי)

בסיום האירוע חולקו גביעים ומדליות לזוכים ע”י בני משפחת שרעבי, יו”ר אליצור המקומית ציקון הירשוביץ, ומנהל הספורט בגבעת שמואל יצחק סמו. האירוע הופק ע”י מנהל מחלקת הספורט במתנ”ס מרחב גבעת שמואל, יצחק סמו, יחד עם “אליצור גבעת שמואל” בראשות של ציקון הירשוביץ, ובעזרתו של דוד כהן ומשפחת שרעבי.

הוריו של עופר ז”ל, שושי ויוסי שרעבי מסרו כי:” הם מבקשים להודות למארגנים ובראשם לציקון  וכן לכל המשתתפים בטורניר מידי שנה. עופר מאוד אהב לשחק כדורסל , והעובדה שהקבוצות נקראות על שמו מרגשת אותנו מאוד”.