Site icon מקומונט גבעת שמואל

משטחי גומי חדשים בגינות ופארקים ברחבי גבעת שמואל

“מגרש המשחקים הוא מקום בו הילדים אוהבים לרוץ ולהשתולל ולפעמים מסוכן, מסיבה זו אנו החלנו להציב משטחי גומי בשטחי גני המשחקים במקומם של ארגזי החול, בגינות ופארקים ברחבי העיר, על מנת לספק הגנה לילדים מפני נפילות וחבלות. משטחי גומי יוצרים משטח רך, יציב, עמיד ובטיחותי. הצבת משטחי הגומי בין היתר נועדה להגביר את השמירה על בריאותן של הפעוטות. כך מסר יוסי ברודני ראש עיריית גבעת שמואל, בסיור שטח שהתקיים השבוע, בשכונת “רמת אילן” ובגן ברח’ קרן היסוד, שלב א’ , שם מבוצעות  העבודות הפיתוח השדרוג והצבת מתקני משחקים חדישים ומשטחי גומי.

בימים אלה, העירייה באמצעות מחלקת שפ”ה (שיפור פני העיר) החלה להציב משטחי גומי בגינות ופארקים ברחבי גבעת שמואל. בתוך חודש, יוחלפו ארגזי החול גם בגן המוגבה שלב ב’, ברח’ הארזים בשכונת “רמת אילן”, בגינה ב”רמת הדקלים”, הגינה ב”שכונת השחר” ובפארק רמון בשכונת “רמת הדר” במקומם של מתקני השער והמתקן הישר, ויחלו עבודות יציקת הבטון שלפני שלב התקנת הגומי.

 נעם ארווילי , יועץ למחלקת שפ”ה מסר : “משטחי גומי בנויים מתרכובות סינטטיות שונות. את המשטחים ניתן להציב כמעט בכול מקום אך לפני כן יש צורך בהכנת התשתית. לדוגמא, משטחי בטון ישרים ויציאות ניקוז למי גשמים או השקיה. המשטחים מנקזי מים (ניקוז מהיר של מי גשמים או ממטרות) ומאפשרים לילדים לחזור ולשחק בבטחה מייד בתום הגשם. אנו מבקשים מהציבור לגלות סבלנות לא לעלות על משטחי הגומי עד ייבושם”.