Site icon מקומונט גבעת שמואל

משטרה: מפקד חדש למרחב דן החולש על גבעת שמואל

משטרת ישראל

צילום: דוברות המשטרה.

משטרת ישראל ערכה היום טקס חילופי מפקדים במרחב דן, החולש גם על גבעת שמואל. החל מהיום יחליף נצ”מ דני חדד את נצ”מ יחיאל בוהדנה, מ”מ מפקד המרחב בחודשים האחרונים, מאז פרישתו המפתיעה של נמ”צ (בדימוס) שלום (מומי) בוריה.

משטרת ישראל ערכה היום במחוז ת”א טקס חילופי מפקדים במרחב דן, במעמד מפקד מחוז ת”א- ניצב עמיחי אשד, סגל הפיקוד הבכיר של מחוז ת”א וממ”ר מרחב דן הנכנס נצ”מ דני חדד. עוד השתתפו בטקס ראש עיריית בני ברק מר אברהם רובינשטיין, ראש עיריית גבעתיים מר רן קוניק, ראש עיריית אור יהודה הגב’ ליאת שוחט וראש עיריית יהוד מונוסון עוה”ד יעלה מקליס.

מפקד המרחב הנכנס, נצ”מ דני חדד, בן 52 נשוי +3 מתגורר בכפ”ס. שירת בעבר במגוון תפקידים ובהם סגן מפקד תחנת חיפה, סגן מפקד מרחב איילון, סגן מפקד מרחב דן ובתפקידו האחרון שירת כקצין אגף ומבצעים של מחוז מרכז.

מדבריו של מפקד המרחב הנכנס: “חזרתי היום בשנית למרחב דן, לנבחרת משובחת של קצינים ושוטרים, על מנת לקבל ביראת כבוד את הפיקוד על מרחב זה אשר לו היסטוריה מפוארת. ברדיוס של קילומטרים ספורים, מרוכזים מאות אלפי אזרחים מעולמות תוכן שונים, פסיפס הטומן בחובו אתגרי משטרה מורכבים של פשיעה, תנועה וסדר ציבורי. מרחב דן עבר ועוד יעבור התאמות לרוח התקופה, לאופי האוכלוסייה המשתנה, תוך חשיבה מחודשת על פריסתו, משימותיו, אתגריו ויעדיו”.

מפקד מרחב דן הנכנס, נצ”מ דני חדד. צילום: דוברות המשטרה