Site icon מקומונט גבעת שמואל

משטרה: תושב גב”ש נסע בפראות, נמלט משוטרים וסיכן חיי אדם

צילום: משטרת ישראל

המשטרה האריכה את מעצרו של נהג רכב פרטי תושב גבעת שמואל שביצע עבירות תנועה חמורות תוך סיכון ממשי של חיי אדם ואף נמלט מניידות המשטרה שדלקו בעקבותיו. רק לאחר שהתנגש במעקה הבטיחות הסתיים המצוד.

תחילתו של הארוע בחמור שהתרחש במהלך סוף השבוע האחרון, כאשר שוטרים שהיו ברחוב יחזקאל בקרית אונו הבחינו ברכב חשוד וביקשו ממנו לעצור לצורך בדיקה.

ככל הנראה, לאחר שהבחין נהג הרכב בשוטרים הקוראים לו לעצור, הוא פתח בנסיעה מסוכנת, תוך חציית כבישים באור אדום ונמלט מהשוטרים לעבר כביש 1. בשל החשש לחיי אדם והמסוכנות הגבוהה, כוחות משטרה רבים רדפו אחרי הרכב, תוך שימוש באורות מהבהבים וסירנות, אולם נהג הרכב לא שעה להוראות השוטרים לעצור.

במהלך ניסיון הבריחה שלו ביצע הנהג פניית פרסה ונסע בכביש המהיר בניגוד לכיוון הנסיעה תוך שהוא מסכן את הרכבים שנהגו כחוק ומיאן לעצור עד אשר התנגש במעקה בכביש.

החשוד , תושב גבעת שמואל בן 48, נעצר ולאחר שטופל בבית חולים הועבר לתחנת המשטרה לצורך חקירתו. אמש (שבת) האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו של החשוד עד יום שני.

ממשטרת ישראל נמסר: “משטרת ישראל תמשיך לפעול ללא לאות ובכל האמצעים, למיצוי הדין כנגד אותם עבריינים המסכנים את חייו של הציבור הנורמטיבי, שומר החוק.”