Site icon מקומונט גבעת שמואל

משכנתא כנגד נכס קיים

אם תשאלו בעלי נכסים רבים מה הבית שלהם מסמל בשבילם, הם יאמרו לכם שבית הוא הרבה יותר ממקום מגורים; בית הוא השקעה. וכמו כל השקעה גם ההשקעה הזאת צריכה לעבוד בשבילם. אם אתם בעלים של נכס, גם אתם ודאי חושבים כך. ולכן השאלה המתבקשת היא – איך הנכס שבבעלותכם יכול לעבוד בשבילכם? התשובה פשוטה למדי – משכנתא כנגד נכס קיים. לא נגזים אם נאמר שמשכנתא היא כלי רב־עוצמה שבעלי נכסים בדרך כלל מתעלמים ממנו, וחבל. זוהי אסטרטגיה פיננסית שיכולה לעזור לכל בעל נכס למצות את הפוטנציאל הגלום בנכס וליהנות מיתרונות כלכליים רבים. במאמר זה נבדוק מה זה בדיוק משכנתא כנגד נכס קיים, ואיך היא יכולה לעזור לכם. מוכנים לתת לנכס שלכם לעבוד בשבילכם? כך תעשו את זה.

צילום: FREEPIK

מהי משכנתא על נכס קיים?

משכנתא כנגד נכס קיים היא למעשה הלוואה גדולה שנותן מוסד פיננסי ללווים בתמורה לשעבוד הנכס שבבעלותם. הלוואה זאת מכונה גם משכנתא שנייה, ולאמיתו של דבר היא נחשבת הסדר פיננסי המאפשר לבעלי נכס ללוות כסף ולהשתמש בנכס כבטוחה. בניגוד למשכנתא המסורתית שעוזרת ללווים לרכוש בית, משכנתא כנגד נכס קיים עוזרת לבעלי הנכס למנף את ההון העצמי הצבור בנכס שלהם. ההון העצמי הצבור בנכס הוא החלק בנכס שמצוי בבעלות המוחלטת של הבעלים. לעיתים הנכס כולו מצוי בבעלות הבעלים ונקי משעבוד, וזהו המצב האידיאלי. אם זה המצב, שיעור ההלוואה שהבעלים יקבלו בעד הנכס יהיה גבוה בהרבה. משכנתא כנגד נכס קיים עוזרת לבעלי הנכס לממש את ההון העצמי הצבור בנכס שלהם באמצעות הלוואה. ההלוואה יכולה לשמש למטרות שונות החל בשיפוץ הנכס, דרך איחוד הלוואות וכלה בפתיחת עסק או בכיסוי הוצאות רפואיות. מינוף נכס באמצעות משכנתא מבטאת את הערך הפיננסי העצום של הנכס ומאפשרת לנכס לעבוד בשביל הבעלים שלו.

למה כדאי לקבל משכנתא כנגד נכס קיים?

כדאי לקבל משכנתא כנגד נכס קיים מכמה סיבות:

איך משכנתא יכולה לעזור לבעלי נכסים?

נכס הוא השקעה, וכמו כל השקעה גם הוא יכול לעבוד בשביל הבעלים שלו. המשכנתא מספקת לבעלי הנכס גישה להון נזיל בכל עת ולכל צורך. מדובר בסכומים גבוהים מאוד שיכולים לעזור לבעלי הנכס בכל תחום – שיפוץ, הוצאות בריאות, איחוד הלוואות, כיסוי חובות, השכלה גבוהה, שמחות משפחתיות, הוצאות בלתי צפויות ותכנון גיל הפרישה. אם יש בבעלותכם נכס, תמיד תהיה לכם גישה להון נזיל באמצעות משכנתא כנגד נכס קיים, וזה כשלעצמו יתרון כלכלי עצום.

הנכס כמוצר פיננסי

משכנתא כנגד נכס קיים היא כלי פיננסי עצום המאפשר לבעלי נכסים לנצל את הפוטנציאל הגלום בנכס שבבעלותם. כלי פיננסי זה נותן לבעלי הנכס גישה להון נזיל בתמורה לריבית משתלמת ועם גמישות רבה בנוגע לאופן השימוש בכסף. בין שאתם חולמים על שיפוץ יסודי או רוצים לכסות חובות, ובין שאתם שואפים להשקיע בעתיד של הילדים שלכם או להבטיח את גיל הפנסייה שלכם, האסטרטגיה הפיננסית הזאת יכולה לעזור לכם להגשים את כל החלומות ובד בבד לשמור על הנכס שלכם. אם עדיין לא בדקתם מה הנכס שלכם יכול לעשות בשבילכם, זה הזמן לעשות את זה; זה הזמן לחשוב על היתרונות הפיננסיים העצומים הטמונים בנכס שלכם.

לפרטים נוספים לחצו כאן – https://lfinance.co.il/