Site icon מקומונט גבעת שמואל

משמר המסיכות: פקחי העירייה יסייעו בשמירה על ההנחיות ובריאות הציבור

עם אישור המגבלות החדשות, פקחים מרשות האכיפה של עיריית גבעת שמואל, בראשות מנהל הפיקוח העירוני שמעון ברוכים, פתחו הבוקר במבצע הסברה והרתעה רחב היקף ליישום התקנות בקרב בתי עסק ומבקרים בעיר.

פקחי העירייה בראשות מנהל מחלקת הפיקוח בגבעת שמואל שמעון ברוכים יצאו הבוקר לרחובות העיר ולמרכזי הבילוי והמסחר על מנת לוודא בקרב התושבים והאורחים בעיר את השמירה על ההנחיות – עטיית מסיכות, פיזור התקהלויות אסורות ומניעת הפרות ותקנות נוספות, זאת במטרה להמשיך לשמור על בריאות התושבים בעיר ולמנוע את המשך התפשטות הנגיף.

לדברי מנהל רשות האכיפה והפיקוח בעיריית גבעת שמואל, שמעון ברוכים מדובר בפעילות הסברה והרתעה לבתי העסק ולמבקרים בעיר, כחלק מפעילויות העירייה השוטפות למניעת התפשטות נגיף הקורונה בעיר. “בכוונתינו להמשיך בפעילות זו במהלך התקופה הקרובה, במטרה להגביר את המודעות בקרב התושבים ובעלי העסקים, בדבר החשיבות של עטיית מסכות ושמירת הגיינה במרחב הציבורי” הסביר ברוכים.

ואילו ראש העיר יוסי ברודני הוסיף: “אנו פועלים בכל האמצעים העומדים לרשותנו, על מנת לצמצם את התפשטות הנגיף ולקטוע את שרשרות ההדבקה. אני קורא שוב לכל התושבים להמשיך לשמור על ההנחיות ולשמור על בריאותכם. הקורונה עלולה להיות קטלנית אם לא נתייחס אליה בכובד ראש. רק יחד ננצח את הקורונה!”