Site icon מקומונט גבעת שמואל

משנה מקום: תנועת הנוער “עזרא” נכנסה למשכנה החדש בצפון העיר

“עזרא” היא תנועת נוער דתית לאומית, הרביעית בגודלה מבין תנועות הנוער הציוניות במדינת ישראל. בגבעת שמואל תנועת הנוער “עזרא” מונה כיום כ-700 חניכים וחניכות והוא הסניף השני בגודלו בתנועת עזרא הארצית.

מתחם תנועת הנוער עזרא החדש. צילום: דוברות העירייה

עד לאחרונה שכן סניף עזרא במרכז העיר במבנים יבילים (קראוונים, א”ב) בסמוך לסניף דג”ש של תנועת הנוער בני עקיבא. המתחם החדש שהוקצה ל-700 בני הנוער כולל גם הוא מספר קראוונים ושוכן בסמוך לחצר בית הספר מורשת נריה. המיקום החדש נחנך בטקס שהתקיים במעמד ראש העיר יוסי ברודני וסגנו יעקב ויליאן ובהשתתפותם של הורים ועשרות רבות מחניכי וחניכות התנועה.

במהלך הטקס נעשתה גזירת הסרט המסורתית על ידי ראש העיר וקובעו מזוזות במבנים. מי שנכנס לתוך המתחם החדש, יכול היה להתרשם מהקראוונים החדשים ומחדרי הפעילויות והמרחבים המשודרגים, שישמשו את החניכים והמדריכים בפעילויות השונות שלהם במהלך השבוע ובשבתות.

700 החניכים יזכו לקראוונים חדשים ומשודרגים. צילום: דוברות העירייה

ראש העיר יוסי ברודני, ברך את החניכים וצוות ההדרכה ואמר: “אני שמח ונרגש יחד עם ההורים והחניכים הנפלאים, לחנוך היום את המבנה החדש של סניף עזרא בעיר. תנועת עזרא הגדילה בצורה משמעותית את כמות החניכים והחניכות בשנים האחרונות וזאת בין היתר תודות לפעילות המדהימה של הרכזת וצוות המדריכים. תנועות הנוער בגבעת שמואל, מהוות גורם משמעותי וחיובי בחינוך הדור הבא, ואנחנו נמשיך לסייע להם בפעילותם החשובה בקהילה למען ילדי ותושבי העיר”.