Site icon מקומונט גבעת שמואל

משפצים את הבית? זו לא משימה כל כך קלה!

מתכננים עיצוב מטבח חדש? רוצים לחדש מטבח קיים? להחליף את הצנרת הבעייתית לתשתית אינסטלציה מתקדמת?

יש הרבה חדשות בתחום העיצוב מטבחים, בחרתם לשפץ גם את המטבח ולהחליף את הצנרת? חברים שלכם שיפצו את המטבח ועשו לכם חשק? השכן ממולכם החליף את המטבח ומערכת האינסטלציה בבית ומציג כעת מראה משופר ומחודש? רוצים גם? חשוב לשים לב לפני שמזמינים מטבח חדש או נכנסים לכל תהליך של שיפוץ מקיף למטבח- למספר עקרונות בסיסיים שעשויים להקל על כל התהליך.

ראשית, חשוב עוד לפני תחילת עיצוב המטבח החדש והתאמת מערכת האינסטלציה או בחירת אינסטלטור בתל אביב, וכן בטרם עיצוב וחידוש מטבח קיים על ידי שיפוץ מקיף- חייבים להיות מעודכנים בכל שלבי התכנון. החל מההחלטה באיזה סגנון נרצה שיעוצב, עם אילו טרנדים נרצה שישולבו בו, או במקרה של שיפוץ מטבח קיים והתאמת תשתית אינסטלציה חדשה- מה בדיוק יכלול השיפוץ המקיף, וכן מאיזה סוג של עץ יעוצב, ובחירה של איזה חומרי גלם נוספים של הארונות, השיש, קרמיקה, פרזול, צנרת ועוד שבהם ישתמשו בעלי המקצוע השונים במהלך העבודות הכוללות של המטבח החדש או שיפוץ המטבח הישן וכו’. וכמובן עד להחלטה על התשלום עצמו, זאת אומרת כמה בדיוק אנחנו מוכנים ויכולים לשלם. הרי אין טעם להיכנס לתהליך של עיצוב מטבח והחלפת צנרת או שיפוץ גדול של המטבח, מבלי היכולת לשלם עליו.

כמו כן, אחד המרכיבים החשובים ביותר בעת תכנון של עיצוב מטבח או שיפוצים מטבח הוא עריכת יומן מסודר שבו ישנן תכניות מדוייקות ומפורטות עם לוח זמנים של כל העבודות הנדרשות עם שמות בעלי המקצוע, מספרי הטלפון שלהם, המוצרים וחומרי הגלם הנדרשים לרכישה, וכן רשימת הפרויקטים הקשורים לכל אחד ואחד מבעלי המקצוע בטרם שלב ההתקנה, וכמובן המחיר הסופי שסוכם מראש. על מנת לאפשר לכם ראש שקט וביטחון מלא בהצלחת התהליך המלא של המטבח וכן תשתיות האינסטלציה והחשמל כדאי לשכור את שירותיו של בעל מקצוע מתחום המטבחים והאינסטלציה מיומן ומנוסה.

מטבח. צילום: יחצ

האפשרות הטובה והיעילה ביותר כמובן היא לשכור את שירותיו של אינסטלטור ואדריכל או מעצב פנים שילווה את התכניות הראשוניות וירכיב מניסיונו בתחום מגוון רחב של אפשרויות כדי להגיע לתוצאה מעולה. בעלי מקצוע כזה יסייעו לכם במלאכת התכנון והשרטוט על מנת לאפשר לשוות לדמיון המצטייר בראש תמונה ממשית יותר והמחשה ריאלית לגבי סיום התהליך. לעיתים לא כל מה שניתן לדמיין בראש, אכן יבוא לידי ביטוי בפועל. ואולם בגלל שברוב המקרים ישנן מגבלות של תקציב, בעל הבית אמור לסמוך על בעל המקצוע בתחום האזור מטבחים והאינסטלציה גם בהקשר של ייעוץ בתוכנית לתשתית אינסטלציה, וכן בדרכי עיצוב ובסגנון המטבח שיהלום את צרכיו ויתאים למגבלות חלל המטבח והצנרת ולסך התקציב שהקצה הלקוח עבור עיצוב או שיפוץ המטבח כולו.