Site icon מקומונט גבעת שמואל

משרדים להשכרה: כך תעשו בחירה מושכלת

פתחתם משרד חדש? מעבירים את המשרד הקיים למיקום חדש? ברכות. בחירת משרד להשכרה היא החלטה חשובה ומשמעותית מאוד לעתיד העסק שלכם שיכולה להשפיע על רווחיותו. בחירת המשרד הנכון לפי הפרמטרים שנמנה יכולה להשפיע על השגשוג או הנפילה של העסק. אם כן, במה כדאי להתחשב ומה חשוב לבדוק? על אילו נתונים פחות חשוב להתמקד? בכתבה הבאה נפרוס את כל המידע שחשוב לדעת.

המיקום של המשרד

חשוב לציין שמיקום המשרד הוא אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר שתוכלו להביא בחשבון בעת בחירת משרד. מצד אחד, לא תרצו שהמשרד יהיה מרוחק מדי ממקום מגוריכם ומהצד השני לא תרצו שהוא יהיה במקום שיהיה רחוק ללקוחות פוטנציאלים. למשל, משרדים להשכרה במודיעין הם דוגמה נהדרת למיקום שנמצא באמצע הארץ, בין תל אביב, בירת העסקים של ישראל לבין ירושלים, בירת ישראל שבה נמצאים מרבית משרדי הממשלה בתחומים רבים.

לכן, משרדים להשכרה במודיעין הם אופציה נהדרת המצליחה לאזן בצורה מיטבית על המרחקים. כך, גם אם אתם גרים באחד מאזורים גיאוגרפיים אלו תוכלו לבחור במשרד שנמצא באמצע ומאפשר גישה נכונה לכם וללקוחותיכם.

באופן כללי על המשרד ליהנות מהפרמטרים הבאים:

Canva
מחיר השכירות שתשלמו

מדובר בהיבט חשוב מאין כמותו, שכן, הדבר ישפיע על תזרים המזומנים החודשי שלכם. מדובר בהוצאה חודשית קבועה שלא תלך לשום מקום. לכן, חשוב לוודא מחיר שתוכלו לחיות איתו בשלום תוך לקיחה בחשבון שהשכרת משרד יקר גם יכולה להביא לתוצאות עסקיות טובות. מעבר לכך, חשוב לשים לב לעלויות נלוות מלבד המחיר ה”נקי” של השכירות, כמו:

גודל המשרד שתשכרו

גודל המשרד צריך להתאים ליעדים שאתם מנסים לקדם ולצרכים שלכם. כך לדוגמה, אם אתם משרד קטן עם מספר מצומצם של עובדים לא תרצו לשכור משרד בעל שטח עצום שכן, יהיה מדובר בניצול לא יעיל של השטח. כמו כן, יש לשים לב האם מדובר במשרד בעל חלל סגור או פתוח, האם הוא כולל חדר ישיבות, ככל שאתם זקוקים לכך, פינת המתנה וכדומה.

פרמטרים נוספים שיש להביא בחשבון הם איכות המבנה. המבנה שאותו תבחרו ישפיע באופן ישיר על אופי הפעילות של המשרד ועל הלקוחות. לא משנה עד כמה משופץ ונעים יהיה המשרד שלכם, לפעמים כניסה לא נעימה למבנה עצמו יכולה להשפיע מראש על לקוחות.

חשוב לשים לב לכל אלו לפני שמחפשים משרד, למשל משרדים להשכרה במודיעין.