Site icon מקומונט גבעת שמואל

משרד החינוך מצטרף לעיריית גבעת שמואל בפעילויות לקידום נוער

בפגישה שנערכה השבוע בגבעת שמואל עם נציגי משרד החינוך, מנכ”ל העירייה וקברניטי החינוך בעיר נקבע כי עיריית גבעת שמואל תקבל עדיפות תקציבית לתחום החינוך לשנה הבאה.
ההבטחה אשר התקבלה מהצוות למינהל חברה ונוער במשרד החינוך הגיעה כתוצאה מהעבודה המקיפה שנעשית בעיר בתחום חינוך הנוער: “בעקבות שלל פעילויות החינוך שנעשות בעיר, אנחנו לוקחים בחשבון את גבעת שמואל לתכנון התקציב של 2011. אני רואה כאן עשייה מעולה, יש כאן חזון, אנרגיה חיובית ורצון עז להצליח בתחום חינוך הנוער”. אמר מר רפי דהן – ראש הצוות למינהל חברה ונוער מטעם משרד החינוך.
יוסי ברודני, ראש עיריית גבעת שמואל “אנחנו שמחים לשמוע שהעשייה החיובית בתחום החינוך בעיר מצליחה לקבל תשומת לב מיוחדת מהגורמים הרלוונטיים בממשלת ישראל. כולי תקווה שהבטחותיו של מר רפי דהן יתממשו ושנוכל למנף עוד יותר את תחום החינוך בעיר”.
היחידה לקידום נוער הציגה את הפעילות הענפה שנעשית בעיר למניעת נשירה של בני הנוער מהתיכון, ולהגברת המוטיבציה לזכאות לבגרות. ההצלחה במניעת התנהגויות סיכון בקרב הנוער, היא תוצאה של עבודה בשיתוף פעולה בין הגורמים המטפלים בנוער.
בין יתר הדברים בפגישה הוצגו מגוון הפעילויות שנעשות בתחום ע”י יחידת הנוער העירונית. מדובר ביחידה שמפעילה את מועדוני הנוער, הקימה את מועצת הנוער העירונית וגיבשה פרויקט שמטרתו להכין את בני הנוער לשירות הצבאי. כמוכן היחידה סייעה בהקמת מערכת שלמה להתנדבות בני נוער בקהילה בעיר.