Site icon מקומונט גבעת שמואל

מתיחת הפנים שעברה השנה טויוטה אוריס

(צילום: באדיבות “טויוטה מתם מוטורס חיפה”.)

כידוע, מכונית היברידית מכילה מנוע חשמלי לצד מנוע הבנזין, אשר נטען במהלך הנסיעה, וכך מניע את הרכב ללא שימוש בדלק בחלק גדול מהזמן. במיוחד בסביבות עירוניות, בהם עוצרים לעיתים תכופות ונוסעים חלק מהנסיעה במהירויות נמוכות מאוד, מנוע היברידי מוכח כיעיל ביותר, ומציע תצרוכת דלק מעולה. במקרה של הדגם ההיברידי של טויוטה אוריס, מדובר בתצרוכת של מעל ל 24 קילומטר (!) עבור ליטר בנזין. מנוע הבנזין של הדגם ההיברידי מגיע בנפח של 1.8 ליטר, ולצידו כאמור מנוע חשמלי.

עבור תושבי העיר וגוש דן, מדובר בחיסכון של מאות ואלפי שקלים מדי שנה בהוצאות על דלק. הרכבים ההיברידיים תופסים יותר ויותר מקום בשוק הרכב, ומתגלים כיעילים ומשתלמים הן עבור המשתמשים עצמם, והן עבור איכות הסביבה.

עיצוב חדשני ואבזור מתקדם

עוד במסגרת “מתיחת הפנים” שעברה ה”אוריס” השנה, ניתן למצוא חידושים מעניינים בתחום העיצוב והנדסת האנוש, כמו גם באבזור עימו מגיע הדגם החדש.

מדובר כאמור בדגם של חמש דלתות, עם גריל קדמי המשלב גימור שחור עם ניקל, צבע אחיד לרכב (גם הידיות של הדלתות ואפילו המראות באותו צבע של הרכב), פס דקורטיבי לאורך הרכב בין הגוף לחלונות ועוד שלל נקודות קטנות אך חשובות בעיצוב החיצוני המעניקות לרכב מראה חדשני ואלגנטי.

מבחינת אבזור ועיצוב פנימי, מדובר ברכב המציע חוויית נסיעה מהנה ביותר, וכולל את כל הדברים שנרצה בפנים הרכב שלנו – מערכת מיזוג מתקדמת בעלת בקרת אקלים, כיוונונים חשמליים למושבים ולהגה, מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע וכל התוספות המתבקשות, מערכת סאונד עוצמתית, כפתורים למצבי נהיגה שונים (מצב חסכוני, מצב ספורטיבי וכד’), כפתורי שליטה על ההגה למצבי הנהיגה ומערכת המולטימדיה ועוד.

חברת טויוטה שמה דגש בדגמים החדשים של Auris על חסכונות (בתצרוכת הדלק, הן בדגם הרגיל והן בהיברידי) ועל עיצוב מתקדם ואבזור חדשני. בקיצור – חוויית נהיגה מהנה, מרגשת וגם חסכונית.