Site icon מקומונט גבעת שמואל

מתי נעזרים בעו”ד נדל”ן?

אתם קונים או מוכרים נכס? מתעניינים בתחום הנדל”ן? אתם צריכים ודאי להתייעץ עם עורך דין נדל”ן. יש מצבים שונים בהם יש צורך בעו”ד נדל”ן. עו”ד נדל”ן נקרא גם עו”ד מקרקעין כי הוא פועל לפי פקודת מקרקעין. ומוסמך לעשות מגוון פעולות בנדל”ן. ראשית עו”ד נדלן הוא בדרך כלל מומחה בעריכת חוזה מקרקעין. אם אתם קונים דירה מוכרים דירה משכירים דירה או שוכרים דירה קונים מגרש או כל נכס אחר עוד מקרקעין יכול לנסח לכם את החוזה. כדי לוודא שהזכויות שלכם לא יפגעו  כדי לתת מענה לכל התפתחות שיכולה להתרחש בין הצדדים בעסקת נדל”ן. הוא גם יסייע בחישוב מס שבח ורכישה כשאתם מבצעים מכירת דירות באשדוד או במקום אחר בארץ.

הליכים שרק עו”ד יכול לעשות

יש גם הליכים פרוצדורליים שרק עו”ד יכול לעשות. כך למשל שאתם חותמים על חוזה מכר דירה, רק עו”ד יכול לאמת שזה אכן אתם חתמתם. זה נקרא אימות חתימה וזה נקודה חשובה שבאה למנוע מעשה נוכלות בנדל”ן. עו”ד נדל”ן יכול להשיג עבורכם גם מידע על נדל”ן שאתם רוצים לרכוש. יכול לבדוק על רשם המקרקעין פרטים על הנכס. לראות שאין עליו משכונות הערות אזהרה ועוד בעיות. וכן, עו”ד נדלן יכול לבדוק שמי שמוכר לכם נכס הוא באמת הבעלים החוקי בנכס. כך עו”ד נדלן מגן עליכם מפני מעשה נוכלות (דירות למכירה באזור גבעת שמואל).

ניהול משא ומתן עבורכם

עו”ד לא רק מנסח חוזים ופועל נגד רשויות המקרקעין. עו”ד גם יכול להיות מנהל משא ומתן מול הצד השני בעסקת נדל”ן אם אתם בוחרים עו”ד טוב שיודע להתמקח יותר, תוכלו להשיג תנאים טובים גם בעסקת דירה מקבלן. אף פעם אל תוותרו על ייצוג של עו”ד נדל”ן (דירות להשכרה בגבעת שמואל). גם אם צד שני קבלן שאומר לכם שזה פרויקט גדול החוזה הוא חוזה אחיד לכולם אך תפלו לתירוצים כאלה, תמיד תדאגו שתיהיו מיוצגים. גם בחוזה הכי אחיד כדאי שעו”ד שלכם ולא עו”ד של הפרויקט יבדקו את החוזה. אך תפלו בטעות שעו”ד של הקבלן בפרויקט מיצג את שני הצדדים. זה לא נכון אתם צריכים עו”ד שיעבוד רק עבורכם.