Site icon מקומונט גבעת שמואל

מתי תצטרכו חברת ניקיון?

בשנים האחרונות צצות יותר ויותר חברות ניקיון שמציעות את שירותיהן, כאשר החברות מציעות מלבד שירותי ניקיון, גם שירותים שונים כמו: פוליש לרצפות, שירותי אחזקת מבנים, שירותי תחזוקה, פינוי פסולת, שיפוצים קלים ועוד. אז מתי אתם ואחרים תצטרכו שירותים מסוג זה? כמה דוגמאות בהמשך:

ניהול בניין משותף – אחת הסיבות הפופולאריות לשכירת שירותי ניקיון היא הצורך בניהול בניינים משותפים. אם פעם היו דיירים בבניין מגורים משותף צריכים לבצע את כל פועלות הניקיון של תחזוקת הבניין, הניקיון והניהול השותף בעצמם – הרי שכיום באמצעות חברת ניקיון טובה ניתן ליהנות משירותים שונים כמו: שיפוצים, ניקיון המעליות והלובי, ניקוי חדר המדרגות, שירות ועד בית, ועוד.

אחזקת דירות ונכסים – מי שיש לו נכס בארץ אבל הוא עצמו גר בחו”ל, יוכל ליהנות משירותי ניקיון הנכס ואחזקתו על ידי חברות ניקיון. בנוסף ישנם חברות ניקיון העוסקות בכל הנוגע לתחזוקה שוטפת של נכסים בזמן שבעליהם אינם נמצאים בקרבת מקום.

חידוש מרצפות – מי שרוצה ליהנות ממרצפות נקיון ומבריקות בכל זמן, יוכל לשכור את השירותים של חברות ניקיון ופוליש. שירותים מסוג זה מתאימים לאנשים פרטיים ובעלי עסקים שרוצים ליהנות ממראה החלל שבו הם נמצאים, וזאת באמצעות מראה נעים, יוקרתי, נקי ומבריק.

כיום ישנם מגוון סוגי פוליש למרצפות שאפשר לבחור מהם, ביניהם: פוליש קריסטל, מבריק מט, פוליש במראה הרטוב, ועוד.

 פינוי פסולת – פסולת למחזור, בקבוקים, חפצים שונים, גרוטאות, בטריות ועוד, כולם חייבים להגיע למכלי פסולת ייעודיים. רבות מחברות הניקיון מציעות שירותי פינוי פסולת ייעודית, תוך פינוי הפסולת בדיוק למקומות הנכונים ופינוי הפסולת במהירות.

 שירותי ניקיון קבועים – מי שמתקשה למצוא עוזרת בית או מנקה, יוכל לפנות לחברות ניקיון על מנת ליהנות מניקיון שבועי ויסודי ברחבי הבית או במשרד.

 ניקיון לאחר שיפוץ – אם ביצעתם שיפוץ בבית, בוודאי שכעת ישנם כתמים קשים שיש לנקות כמו: כתמי צבע, אבק כבד, שריטות ברצפות ועוד. לשם כך יש לשכור חברת ניקיון המתמחה גם בשיפוץ וחידוש מרצפות.

ניקיון לפני מעבר דירה – גם לפני מעבר דירה כדאי לפנות לחברות ניקיון. חברות ניקיון יסייעו לכם לעבור את התהליך בקלות בכך שהן ‘יורידו’ מכם את הצורך לנקות את הדירה בזמן מעבר הדירה המעיק.

ניקיון משרדים ועסקים – עסקים ומשרדים שרוצים לשדר נוחות ויוקרה, שוכרים חברות ניקיון לניקוי, תחזוקה והקניית מראה יוקרתי ונעים למשרד ולעסק.

תמונה באדיבות: pixabay