Site icon מקומונט גבעת שמואל

מתכוננים לבחירות: “הימין החדש” אירח כנס פעילים ענק בגבעת שמואל

בהשתתפות מאות פעילים מרחבי הארץ, אתמול בערב התקיים בגבעת שמואל כנס ראשי המטות והאזורים של מפלגת ״הימין החדש״, בו השתתפו גם ראשי המפלגה, שר הביטחון נפתלי בנט וח״כ איילת שקד. לפי נתוני ההצבעה האחרונים, גבעת שמואל נחשבת מעוז מרכזי של בוחרי הימין החדש.

במפגש שנערך באולם האירועים שעל יד ביהכנ”ס זכור לאברהם דנו המשתתפים בכיוונים שונים להמשך דרכה של התנועה, וכן החלו לגבש דרכי פעולה לתרחיש בו הכנסת תפזר את עצמה ויתקיימו בחירות נוספות.

במהלך הערב התקיימו “שולחנות עגולים” ומפגשי חשיבה סביב דרכה של מפלגת “הימין החדש” בכנסת ה-22 ובעתיד הרחוק יותר, וכן לדרכה הכלכלית-ציונית-דתית.

קהל רב מגבעת שמואל ומכל רחבי הארץ הגיע לאירוע. צילום: הימין החדש
נפתלי בנט, איילת שקד ומתן כהנא. צילום: הימין החדש

בתוך כך, התקבלה החלטה בועידה כי במידה ויתקיימו בחירות נוספות – מפלגת ״הימין החדש״ תרוץ באופן עצמאי.

חבר מועצת העיר גל לנצ’נר, ידיד אישי של בנט ושקד ויו”ר הימין החדש בגבעת שמואל סיפר: “שמחתי לארח בגבעת שמואל כנס ארצי גדול כל כך של התנועה. בסופו של דבר, כולנו תקווה שלא נאלץ להגיע לסיבוב בחירות שלישי, אבל אם זה המקרה אז אין ספק שתנועת הימין החדש תגדיל את כוחה האלקטורלי – בגבעת שמואל, ובכל הארץ”

השר בנט אמר באירוע: ״אם מנהיגי המפלגות השונות לא יתעשתו על עצמם, אנחנו עוד 15 יום עלולים למצוא את עצמנו במערכת בחירות שלישית תוך שנה. ואם אנחנו נקלעים למערכת בחירות בניגוד לרצוננו – מפלגת ״הימין החדש״ תתמודד כמפלגה עצמאית לכנסת. אני כבר עדכנתי את ראש הממשלה, הוא מודע, אנחנו רצים כמפלגה ונהיה פתוחים לחיבורים. נעשה מה שנכון למדינת ישראל. ״הימין החדש״ חוזרת למרכז המפה בגדול״.

דנים בדרכה העתידית של המפלגה הצעירה. צילום: הימין החדש