Site icon מקומונט גבעת שמואל

מתכוננים למרוץ גבעת שמואל

(צילום: דוברות גב”ש)

את כר הדשא הירוק של ספורטק גבעת שמואל פקדו רצים חובבים, רצים מקצועיים ורצים שבפוטנציה, שחולמים לנעול את נעלי הריצה, לצאת למרחבים הפתוחים, ולהיות חלק ממשפחת הרצים הענקית של גבעת שמואל. זה היה ביום ראשון האחרון בערב, במסגרת הפנינג שכולו כושר ואורח חיים בריא שמקיימת מחלקת הספורט במתנ”ס גבעת שמואל.

כ-100 רצים ורצות התייצבו על הדשא הירוק, מוכנים ומזומנים להתחיל לרוץ. ולספורטאים לא נותר זמן רב לשיחות ודיבורים. הערב נפתח באימון אירובי כחימום לריצה ע”י מאמנת כושר מקצועית של חברת – get-fitme, ‏ שהעבירה אימון אירובי באווירה ספורטיבית ועם מוסיקה מקפיצה.

כידוע, ב-20.5 אמור להתקיים מרוץ גבעת שמואל ה-7. משנה לשנה הופך המרוץ מוכר יותר ויותר ומעל 1000 רצים משתתפים בו בכל שנה. כחלק מהרצון להשריש אורח חיים בריא וספורטיבי בעיר, הוקמה וועדת ספורט במתנ”ס בראשות יו”ר הוועדה רז שרייבר, שהינו גם חבר הנהלת המתנ”ס, ויחד עם החברים באו בהצעה להעניק לתושבים אימוני ריצה מקצועיים ללא עלות עד המרוץ, זאת על מנת לגרות את התושבים להיכנס למעגל הריצה ולאורח חיים בריא.

המתנ”ס, יחד עם מנהל המחלקה, סמו יצחק, נענו להצעה ויחד הרימו את הכפפה. בין חברי הועדה נמצא גם אסי לוז, אצן שרץ שנים בקבוצת רצי גבעת שמואל שמנוהלת ע”י המאמן הראשי והמקצועי במתנ”ס משה פרץ.

לסיכום הערב הספורטיבי – שוחח המאמן משה פרץ עם המשתתפים, חילק את הקבוצות למתחילים ומתקדמים, והבטיח שבמרוץ עצמו יוכיחו הרצים שהם יכולים הרבה יותר ממה שהם חושבים.