Site icon מקומונט גבעת שמואל

מתמודדת נוספת לראשות העיר – נעמי עיני פלדמן

עו”ד נעמי עיני-פלדמן, מי שכיהנה כחברת המועצה היחידה באופוזיציה בחמש השנים האחרונות, הכריזה הערב על מועמדותה לראשות העיר גבעת שמואל בבחירות המקומיות הקרובות שייערכו באוקטובר.

אחרי שמועות רבות על כוונותיה של תושבת אחרת בגבעה, עוזרת שר הביטחון לשעבר רונית לב, להתמודד על ראשות העיר גבעת שמואל, אך עד היום ללא הכרזה רשמית על כך, נראה שהייתה זו דווקא מועמדת אחרת ששמעה את קריאות התושבים והחליטה לקחת את העניינים לידיים, ולהכריז על ריצה לראשות העיר גבעת שמואל – כנגד ראש העיר המכהן יוסי ברודני.

נעמי עיני-פלדמן. מתוך פייסבוק

נעמי עיני-פלדמן, מי שכיהנה בחמש השנים האחרונות כחברת מועצה בסיעת יחיד והיוותה אופוזיציה של אישה אחת במערכת העירונית הודיעה הערב על התמודדות על כיסא ראש העיר בבחירות המוניציפליות שייערכו באוקטובר הקרוב ובפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה כתבה כי “הגיע הזמן לעשות סדר… ולהוביל את העיר למציאות חדשה”.

כעת, באופן רשמי לפחות, על קו הזינוק במירוץ לראשות העיר עומדים שלושה מועמדים. הראשון שבהם, ועפ”י הערכות רבות בעל מירב הסיכויים לזכות בקדנציה נוספת הינו ראש העיר המכהן בעשר השנים האחרונות יוסי ברודני, מולו תתמודד אם-כן חברת המועצה נעמי עיני-פלדמן, ונוסף עליהם, מתמודד שלישי, רו”ח גל לנצ’נר, אשר הכריז על מועמדותו לפני זמן רב אך אינו דמות מוכרת כל כך בקרב תושבי העיר ונראה שחוסר ניסיונו הפוליטי והציבורי יעמוד בעוכריו בהתמודדות הקרובה.

>>רוצים להישאר מעודכנים? הצטרפו לדף הפייסבוק של מקומונט גבעת שמואל