Site icon מקומונט גבעת שמואל

מתנות לידה מיוחדות ליולדת

לידה נחשבת לאחד מאירועי החיים הכי משמעותיים ומרגשים שיש. המעבר מזוגיות לאימהות הוא תהליך שטומן בחובו תקווה וציפייה לעתיד לצד קבלת אחריות נוספת.

צילום:pixabay

מתנת לידה אמורה לשקף את כל זה בהתאמה אישית ליולדת – כך שהיא תסמל בייחודיות שלה את מה שעברה (ועדיין עוברת) האם הטרייה ושבאמת תסייע לה אחרי הלידה, למשל כרית הנקה או פוף להשכבה שתורמים לנוחות היולדת לא פחות מאשר לנוחיות התינוק.

עם זאת, כדאי לרכוש מתנת לידה שתהיה גם מעוצבת כדי לאפשר ליולדת ליהנות מאסתטיקה לצד שימושיות. מתנה זו תבטיח שהיא תתקבל בברכה ובשמחה ולא תיזרק לפח האשפה הקרוב. אמנם תמיד אפשר להביא פרחים, מוצרי טיפוח ושוקולד, אבל למה לא להכיר אפשרויות נוספות שמשמחות יולדות הרבה יותר טוב? כיום יש מגוון רחב של אופציות למתנות לידה שמשלבות יצירתיות עיצובית ומחשבה מקורית – מה שהופך אותן לאידיאליות ולמועדפות בקרב היולדות.

איזה מתנות כדאי לרכוש ליולדת?

המתנות שיולדות אוהבות הן מתנות בהתאמה אישית, למשל מצעים לתינוק בעיצוב אישי, מוצרים שונים לחדר התינוק (אהילים, וילונות, כריות, תמונות וכו’) וכן מתנות עם שם הילוד. כמו כן, יולדות אוהבות שמעניקים תשומת לב גם לאחים הגדולים/סבים של הרך הנולד ושלא שוכחים אותם. כלומר, שנותנים הכרה לעובדה שלידה היא שמחה משפחתית שאינה מוגבלת לאם ולוולד. למבחר של מתנות היכנסו לאתר הזה וגלו שמתנות ייחודיות ליולדות הן עולם ומלואו, למשל :

https://www.lilibella.co.il/

מתנות אלו ניתן לשלוח לבית היולדת או לבית החולים בו היא שוהה בארץ ובחו”ל, אבל כמובן שניתן גם להביא אותן באופן אישי ולהעביר ישירות את האהבה והשמחה שלכם. ולא פחות חשוב – הודות לפלאי הטכנולוגיה ניתן לרכוש את המתנות בקלות ובנוחות דרך האינטרנט ולחסוך זמן, טרחה והרבה כסף.

מומלץ לרכוש מתנה ליולדת שמיוצרת בישראל כדי להעביר מסר למקבלי המתנה, הן בתחום הערכי והן בתחום הציוני במיוחד ליולדות ישראליות שנמצאות בניכר. כמו כן, מתנות ישראליות (למשל סיכת חמסה או ספר תהילים) משקפות את החיים פה בהצלחה יתרה – מה שאומר שלא תוכלו למצוא כמותן בשום מקום אחר בעולם   

לסיכום

מתנות ייחודיות ומקוריות ליולדת הן לא מותרות אלא הדרך האידיאלית לחגוג לידת תינוק חדש. מתנות אלו מהוות הכרה בקשיים של תהליך הלידה וההיריון מחד ובחדוות האימהות מאידך – מה שהופך אותן לאופציה המועדפת על היולדות. מתנות אלו מאפשרות התאמה לכל יולדת ורך נולד באופן אישי – כך שחווית הלידה הופכת ממאורע בנאלי שכל אישה עוברת לאירוע חד-פעמי ומיוחד במינו.