Site icon מקומונט גבעת שמואל

נאור גולדברג ניקיון לאחר שיפוץ יסודי

שיפוץ כללי של עסק הוא דבר מתיש, והדבר הכיף כיף בו, הוא קבלת המקום לאחר שיפוץ בתנאי שהוא נקי כמובן. איך מתמודדים עם ניקיון עסק לאחר שיפוץ יסודי? ללא כל בעיה, בתנאי שתשכרו את שירותיה של חברת ניקיון המתמחה בניקיון עסקים וחברות לאחר שיפוץ יסודי.

נאור גולדברג הבעלים של חברת הניקיון הראשן בניקיון מסביר את החשיבות בבחירת החברה הנכונה לביצוע העבודה בכך, שמקום לאחר שיפוץ יסודי, מלא בכל מיני שאריות של חומרים שאינם קלים לניקוי ועל כן חייבים להיות מומחים בתחום. חשוב לבצע את העבודה מיד לאחר תום השיפוץ על מנת שהכניסה לעסק תהיה חלקה ללא כל בעיות מיותרות. לדברי נאור גולדברג, ישנה חשיבות גדולה מאוד לצוות המטפל, לחומרי הניקוי איתם משתמשים ומקצועיות חברת הניקיון.

נאור גולדברג:  מהיכן מתחילים ניקיון לאחר שיפוץ?

ראשית מפנים את כל הציוד הנמצא בתוך העסק, באם נותר כזה לאחר השיפוץ. לאחר מכן מפנים את כל הפסולת שנשארה מתהליך השיפוץ. נאור גולדברג מדגיש כי ישנה חובה לדעת היטב כיצד לפנות פסולת כזו, כי היא יכולה לעיתים להיות מזיקה, בין אם מדובר בקרש עם מסמרים, שאריות כימיקלים, או דברים אחרים. יש לעבוד עם כפפות למניעת המגע של הפסולת בידיים, במיוחד אם אינכם יודעים לזהות באילו חומרים הנכם נתקלים.  נאור גולדברג מציין כי לאחר מכן יש להסיר שאריות של רובע, ושל חומרי בניה אחרים שנדברו לרצפה, ולמשטחים אחרים שונים, וזאת בזהירות יתרה על מנת לא לפגוע בתוצאת השיפוץ ובמוצרים כמרצפות, שיש פנלים ועוד.

חברת ניקיון. תמונה: pexels

נאור גולדברג: ניקיון מנצח

על מנת להגיע לתוצאות ניקוי מצוינות, יש להשתמש בחומרי ניקוי מעולים המתאימים כל אחד לניקיון אחר, לדוגמא, חומר הסרה מיוחד לרובה, חומר מיוחד לניקוי חלונות, חומר מיוחד למרצפות ועוד. נאור גולדברג מציין כי עם שימוש לא נכון בחומרי ניקוי, ניתן לעיתים לפגוע חלקים כמו משטחים, קירות ועוד. בחברתו של נאור גולדברג מקפידים מאוד על שימוש בחומרי ניקוי אקולוגיים הידידותיים לסביבה. חומרי ניקוי אקולוגיים ניתנים לרכישה במגוון חנויות ומרכזי ממכר, מאחר והיום ישנה מודעות גבוהה מאוד לכל נושא השמירה על איכות הסביבה.