Site icon מקומונט גבעת שמואל

נבחרה מנהלת חדשה לאולפנת אמי”ת גבעת שמואל

בסיומו של מכרז פתוח לניהול האולפנה העירונית נבחרה בשבוע שעבר אורית קאופמן. קאופמן תחליף את המנהלת היוצאת, חנית פרשטנד, שממשיכה לדרך חדשה • ראש העיר, יוסי ברודני: “אנו שמחים לצרף אשת חינוך ערכית ומקצועית לנהל את האולפנה מהטובות ביותר בארץ”.

הגב’ אורית קאופמן, נבחרה השבוע להוביל את אולפנת אמי”ת גבעת שמואל. אורית, בעלת ניסיון וותק של 26 שנים במערכת החינוך. היא מנהלת כיום את מדרשת אמי”ת למדעים ואומנויות באשדוד ולאורך שנותיה במערכת, מילאה תפקידים רבים ומגוונים. אורית בוגרת קורס ‘אבני ראשה’ לניהול, בעלת תואר שני בספרות ובחינוך ומרצה במכללת אורות במכון הגבוה לחינוך.

אורית תחליף בתפקידה את הגב’ חנית פרשטנד, ראשת האולפנה בשבע השנים האחרונות, אשר הובילה את האולפנה להישגים פורצי דרך ומיצבה את האולפנה כמוסד חינוכי מוביל בכל ההיבטים האקדמיים והחינוכיים ובראשם דירוגה של אולפנת גבעת שמואל כ”בית הספר הערכי ביותר בישראל” בשנה האחרונה, על פי דירוג משרד החינוך.

המנהלת החדשה של אולפנת אמי”ת גבעת שמואל, אורית קאופמן, אמרה בהתרגשות לאחר קבלת ההודעה על זכייתה במכרז: “לאורך 26 שנותיי בחינוך בנות, אני מלאה בהכרת הטוב על הזכות שהתגלגלה בידי להיות ברגעים משמעותיים של צוות ותלמידות כאחד. בשבילי, העיסוק בחינוך הוא פלא המאפשר לי להיות נוכחת ומתפתחת במרחב שכולו מעיין נעורים נובע שוקק ומשתוקק. מתפללת בכל ליבי להצליח בעזרת ה’ להיות נכונה. אני מגיעה במלא הסקרנות בשמחה ובתקווה גדולה. מחכה להתחיל במסע….”

אורית קאופמן. צילום: באדיבות המצולמת

מנהלת האולפנה היוצאת, חנית פרשטנד: “במשך 29 שנים זכיתי לממש את שליחותי במסגרות חינוך שונות. זכות גדולה במיוחד הייתה לי לעמוד בראש אולפנת אמי”ת גבעת שמואל, במשך שבע השנים האחרונות ולהוביל את האולפנה בתהליכי בניה צמיחה והתחדשות, שבאו לידי ביטוי במהלך השנים בהישגים חינוכיים, ערכיים ולימודיים. באהבה, באמונה מתוך תחושת ‘הנני’ המבטאת את גודל השליחות הגיעה האולפנה להישגים נפלאים.” עוד הוסיפה פרשטנד: “בטוחני כי עם הבנות הנפלאות, הצוות היקר וקהילת ההורים האולפנה תמשיך לפרוץ דרך בהנהגה חדשה. בהצלחה רבה לאורית, ותודה לכל השותפים בדרך הארוכה שעברנו: לעיריית גבעת שמואל ולעומד בראשה מר יוסי ברודני, מנהלת אגף החינוך הגב’ אתי דהן, למפקח משרד החינוך, הרב תומר גרוסמן ולרשת אמי”ת ולעומד בראשה מר אמנון אלדר”.

ראש העיר גבעת שמואל, יוסי ברודני: “אנחנו שמחים על הצטרפותה של אורית לצוות החינוכי. צוות חינוכי המוביל את גבעת שמואל להיות עיר מרכז לחינוך ולמצוינות. התרשמתי מאוד מניסיונה ויכולותיה של אורית ויותר מכך – מהערכים אותם נושאת אורית ולבטח תעניק לתלמידותיה. אנו גאים בהישגים המיוחדים של האולפנה ושל תלמידות אולפנת אמי”ת בהובלתה של חנית פשרטנד, ומאמינים ביכולותיה של אורית להוביל את האולפנה לשיאים נוספים. בתוך כך, חנית יוצאת לדרך חדשה ואנו מודים לה מקרב לב ומאחלים לה הצלחה גדולה”.