Site icon מקומונט גבעת שמואל

נדנדות מעץ לגינה ולבית

נדנדות מעץ

נדנדות מעץ נרכשות על ידי אנשים פרטיים, עסקים, מוסדות ציבור, רשויות מקומיות ועוד. הן מסיביות ועמידות למים ורטיבות. ניתן למצוא מבחר של נדנדות המגיעים במגוון עיצובים וצבעים. כל אחד יכול למצוא את אלו המתאימות לצרכיו, לטעמו האישי, לתקציבו ועוד. גלריה בכפר עוסקת בתחום וניתן לקבל אצלה מידע מפורט.

נדנדות מעץ – מסיביות ויציבות

נדנדות מעץ הינן מסיביות ויציבות ולכן, בטוחות מאוד לשימוש. מבוגרים יכולים להתנדנד עליהם בחברת ילדים. עם זאת, גם ילדים יכולים להשתמש בהם ללא לווית מבוגרים וללא חשש. הן מעובדות בשיטות שונות ומגיעות בצבען הטבעי של העץ או בצבעים מקובלים אחרים. הן עשויות מעץ טבעי דוגמת אורן פיני הנוח לעיבוד ולשימוש. ניתן להוסיף להן מזרנים ארוכים מותאמים או כריות שטוחות התורמות לישיבה נוחה ונעימה ולמשענת רצויה. הכריות עשויות מבד דוחה מים וחסין לאבק. את הציפיות שלהן ניתן לשלוף לטובת רחיצה ו/או כביסה. את הנדנדות ניתן להעמיד בפינות שונות בחצר. הן משתלבות נהדר בכל גינה צבעונית פורחת וירוקה. עץ משתלב גם עם חומרים אחרים בהם נהוג להשתמש בסביבה חיצונית. כך אבן, מתכת, קש, זכוכית, פלסטיק ועוד. ניתן למצוא נדנדות בעיצובים נהדרים ובמידות מגוונות. הבחירה בכל אחת נעשית גם על פי גודל החצר הקיימת ו/או הפינה בחצר המיועדת להם. אין ספק שהן תורמות רבות לפעילות נעימה שיש הנאה רבה בצידה.

רכישה באמצעות אתר אינטרנט

ניתן לרכוש דרך האתר הנוח לשימוש השייך לגלריה מכל מקום ובכל עת. מוצגים בו דגמים שונים של נדנדות וכל אחת מגיעה עם תמונה ומידע המתווסף לצידה. לאחר שההזמנה מוכנה ניתן להגיע עצמאית ולאסוף את הפריטים או לארגן הובלה במועד מתואם שנקבע מראש.

יצרן עם איכויות

גלריה בכפר עוסקת בתחום ומומלץ לרכוש ממנה נדנדות, שולחנות וריהוט נוסף. שירותיה מקיפים וכוללים ייעוץ, ייצור ברמה גבוהה, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים, הובלה לכל יעד ועוד. מנהלה הינו יצירתי ובעל ידע רב וניסיון מצטברים המגיעים, בין היתר, ממתן שירות איכותי ללקוחות רבים לאורך שנים ועוד. הוא ישמח להעמיד את התשתית הקיימת לטובת לקוחות אחרים.