Site icon מקומונט גבעת שמואל

נהיגה בחוסר זהירות – תגרור הזמנה לבית המשפט

תמונה: canva

טעויות על הכביש ‏הם דבר שיכול לקרות לכל אחד מאיתנו. חוסר תשומת לב או נהיגה בתנאים של לחץ, עלולים ליצור בעיות שאתם לא תהיו מודעים אליהם ואפילו לא תוכלו להכין את עצמכם מראש. יחד עם זאת, כאשר הטעויות האלו פוגעות בחיים של אנשים אחרים, נהיגה בחוסר זהירות עלולה להיות בעלת השלכות לטווח ארוך, ואתם עלולים להתמודד עם עונשים כבדים. ‏במצב שכזה, חשוב לעצור הכל ולפנות לעזרתו של עורך דין מקצועי ומיומן, כמו עורך הדין חגי רושקנסקי, על מנת להבטיח שאתם מקבלים ליווי אישי, ומוציאים את כל הפתרונות שאתם צריכים לקבל לקראת עמידה מול שופט תעבורה בבית המשפט.

אם עשיתם טעות, אל תתפלאו כשתיתפסו

‏בכל תחום בחיים, טעויות הם לגיטימיות לגמרי. קורה שאנחנו טועים במקום העבודה או שאנחנו עושים טעות עם המשפחה. אבל יש טעויות על הכביש שהן לא באמת טעויות. למשל, ‏שימוש בטלפון בזמן נהיגה היא פעולה מסכנת חיים במלוא מובן המילה ואתם צפויים לקבל עונש חמור מאוד ‏כאשר אתם ‏תעמדו מול שופט תעבורה.

העונש הוא תוצאה של טיפול נכון

‏ככל שמדובר על עבירות מורכבות יותר, ‏העונש יהיה עונש כבד יותר. פעמים רבות, עבירות חוזרות יוצרת מצב שבו אין ברירה אלא לתת לכם עונש מאוד קשה כמו פסילת רישיון הנהיגה, על כל המשמעויות של העונש הזה. ‏ואם אתם צריכים את הרישיון שלכם, ‏עבודה משותפת עם עורך דין מקצועי יכולה לאפשר לכם להימנע מפסילת הרישיון ואף לקבל פתרון אחר כדי להקל את העונש.

הליווי המשפטי, מציל את החיים שלכם

‏ברמה העקרונית, בשלב הזה ברור לכם שאם אתם רוצים להתמודד עם כל סוג של עבירת תנועה או בעיה שיצרתם על הכביש אתם חייבים לקבל ‏את הליווי המקצועי של עורך הדין ‏ויפה שעה אחת קודם. זו היא האחריות שלכם, במיוחד אם אתם רוצים למנוע תקלות או בעיות לטווח הארוך ואין שום סיבה שלא תקבלו את כל הזכויות שלכם כאשר אתם מתמודדים עם רשויות החוק בישראל ועלולים לקבל עונשים כבדים מאוד.

אנשי צוות משרד עורכי הדין חגי רושקנסקי, יעשו הכל על מנת לאפשר לכם לקבל את כל הפתרונות לכל סוג של בעיה שיש לכם במהלך ההתמודדות עם בעיות משפטיות בתחום התעבורה והנהיגה. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם הצוות ניתן לפנות לטלפון מספר 052-6006180.

משרד עורכי דין חגי רושקנסקי – עושים את הבלתי אפשר בשבילך!