Site icon מקומונט גבעת שמואל

נוגה גרימברג מגבעת שמואל – פעילה מצטיינת של משרד החינוך

הכירו את נוגה גרימברג – תלמידת כיתה י”ב בתיכון גבעת שמואל, שזכתה אמש באות הפעיל המצטיין המחוזי של מינהל חברה ונוער במשרד החינוך לשנת תשפ”א. 

נוגה, פעילה חברתית וקהילתית מעורבת ומשפיעה, בעלת צורך אמיתי לתרום לחברה ופעילה במועצת התלמידים ובמועצת הנוער העירונית. היא משמשת כרכזת הדרכה וממקימי סניף “כנפיים של קרמבו” – תנועה הנותנת מענה לילדים עם צרכים מיוחדים. אומרים עליה, שהיא הראשונה לקום וליטול חלק בכל צורך העולה אצל החניכים בעלי הצרכים המיוחדים, רואה לנגד עיניה את מצוקת הזולת ודואגת לפתרונות על מנת לשפר את איכות חייו.

על כל אלה ועוד העניק לה אמש ראש העיר יוסי ברודני, את אות הפעיל המצטיין המחוזי של מינהל חברה ונוער של משרד החינוך בטקס המתקיים מידי שנה, ובו מוקירים את בני הנוער המצטיינים בתחומם ברשויות השונות. בטקס השתתפו גם מנהלתאגף החינוך אתי דהן, מנהלת מינהל ונוער במשרד החינוך ויקי ניצן, מפקחת רשותית חברה ונוער אביבית קאץ ומנהל יחידת הנוער העירונית ערן אבן צור.

נוגה גרימברג. צילום: דוברות העירייה

ראש העיר יוסי ברודני, אשר העניק לנגה את האות מטעם הרשות ומשרד החינוך אמר: “גבעת שמואל היא ללא ספק עיר שאחד הישגים הגדולים והבולטים שלה הוא החינוך. אולם, יש לזכור כי צמיחתה של מערכת החינוך איכותית, מתקדמת ומובילה, אינה נמדדת רק בהישגים לימודיים, אלא גם בעשייה חברתית ואזרחית למען הקהילה והמדינה. התנדבות ומעורבות חברתית הם דרך- דרך לתרום לקהילה, דרך לגעת בליבם של אנשים, דרך לייצר שינוי ומעבר לכל אלו התנדבות היא דרך חיים. הילדים שלנו גדלים במערכת חינוך המושתתת על ערכים של נתינה, מעורבות חברתית ואהבת הארץ וההתנדבות היא בהחלט דרך חיים שלהם ושל אנשים נפלאים ומיוחדים, הפועלים למען הקהילה ולמען התושבים במהלך השנה כולה”.