Site icon מקומונט גבעת שמואל

נוער “קריית אלון” בפעילות חורף מאתגרת וירוקה

בט"ו בשבט האחרון יצאו שכבות ב'-ח' ליום פעילות ביער בן שמן שכללה משחקי אתגר, גיבוש וחוויה ברוח החג. את היום הזה תכננו, הקימו ותפעלו ועדת מפעלים שבראשה עומד שחף בראון. חניכי שכבות המועדון הופעלו במשחק תחרותי "חפש את המטמון", כאשר כל שכבה עברה בתחנות וניסתה לצבור כמה שיותר נקודות. בסוף היום חולקו לחניכים פיצות וטרופיות והוכרזה הקבוצה הזוכה: שכבת ח' (פלג) אשר זכו בפרס.

כמו כן, חניכי המועדון החלו במבצע ירוק: קריית אלון למען איכות הסביבה. לפני כחודש וחצי לערך החלה ועדת מפעלים בפרויקט איסוף בקבוקים ופחיות החייבים בפיקדון למחזור. הפרויקט כלל תחרות בין שכבות המועדון שבה כל שכבה מביאה כמה שיותר בקבוקים ופחיות החייבים בפיקדון ובתחילת כל פעולה אוספים המדריכים את הבקבוקים אשר אותם מונים חברי ועדת מפעלים ובסוף כל חודש מוכרזת השכבה הירוקה שאספה הכי הרבה בקבוקים וזוכה בפרס שווה במיוחד.

חברי השכבה הבוגרת במועדון (ט'-י'ב) יצאו לטיול חורף בן יומיים. תחנתם הראשונה של החניכים הייתה בכפר גליקסון, שם הוקמו מספר תחנות שכללו פעילות שטח כדוגמת בחובן: סנפלינג, פארק חבלים, קיר טיפוס עם שאלות ידע, אומגה בגובה של כ-20 מטרים לערך וניווט בתחומי המושב. חברי השכב"ג חולקו למס' קבוצות ובסוף היום הוכרזה הקבוצה המנצחת שצברה את מרב הנקודות.ביום השני של טיול החורף, יצאו חברי השכב"ג לחרמון, בהגיעם לאתר בירך אותם שלג קל שירד ולאחר מכן גם עשרות אלפי מטיילים שהגיעו למקום.