Site icon מקומונט גבעת שמואל

נופש משולב קטיף עונתי

מלונות בירושלים – קטיף בשדה מזכיר לרבים מאיתנו את הילדות וחוויות נוסטלגיות שונות מגוון של שדות קטיף בארץ מציעים חווית קטיף, ולא רק קטיף בלבד אלא מגוון של פעילויות מסביב. נופש משולב קטיף מתאים לכל המשפחה ותוכלו גם לצאת לקטיף זוגי רומנטי. פעילות הקטיף מתאפשרת במגוון של גידולים וחשוב לברר ששדה הקטיף פעיל בעונה שאתם מתכוונים להגיע. חשוב מאוד להצטייד בכובע, נעלי הליכה נוחות, מים וביגוד בהיר לקראת הקטיף עצמו. לפניכם ריכוז של אתרי קטיף מהנים אותם תוכלו לשלב בנופש שלכם.

קטיף בצפון

מלון בוטיק – חלק גדול משדות הקטיף מוגדרים כפעילות של קטיף עצמי – הכוונה שאתם יכולים לקטוף כמה שאתם רוצים, כאשר הכניסה לקטיף מבוססת על אמון ועל הנחת הבסיס שהמבקרים שומרים על השטח החקלאי, מכבדים אותו ולא מגיעים במטרה של מכירת תוצרי הקטיף לאחר מכן. כך למשל בצפון הגולן במשק לוי תוכלו להנות מקטיף עצמי אקזוטי של פירות שונים כמו למשל אוכמניות, פירות יער ודובדבנים. בעמק יזרעאל תוכלו להנות מקטיף במושב יוגב. המקום משלב קטיף עם מופע של קרקס חקלאי וההגעה למקום מומלצת מאוד למשפחות עם ילדים קטנים. בקיבוץ אלרום שברמת הגולן מוצע קטיף עצמי של דובדבנים. מדובר באחד ממטעי הדובדבנים המפותחים בארץ והמקום בהחלט שווה ביקור. מגוון של מלונות בצפון מציעים חווית אירוח ולינה לכל המשפחה ותוכלו ללון במגוון של מלונות בצפון, לצד צימרים ובקתות משפחתיות, ותוכלו להתארח לסופ”ש או לכמה לילות באמצע השבוע במחיר מוזל.

תמונה: shutterstock

קטיף באזור בירושלים

באזור ירושלים תוכלו לצאת לקטיף ברמת רחל. תהנו מקטיף עצמאי של מגוון ירקות, ומפעילויות נוספות לכל המשפחה. במקום יש חווה קיבוצית חקלאית ותוכלו להרכיב שתיל תותים ולחלוט עשבים תבלין שונים אחרי הקטיף עצמו. במקום תוכלו ללון במלון איכותי של הקיבוץ, כאשר מגוון של מלונות בירושלים מציעים חבילות לינה משתלמות במיוחד למשפחות. מלון בוטיק הוא אפשרות מצוינת אך הוא פחות מתאים למשפחות. במידה ואתם זוג שמגיע לנופש וקטיף בלי הילדים, תוכלו לבחור בחבילת נופש של מסוג מלון בוטיק ירושלים לחוויה זוגית.