Site icon מקומונט גבעת שמואל

נחנך מועדון הגמלאים המחודש ‘סביונים’ בגבעה

בשבוע שעבר נחנך בחגיגיות מועדון הגמלאים המחודש “סביונים” לבני הגיל השלישי, לאחר שעבר שיפוץ ושדרוג נרחב בחצי השנה האחרונה.

חצי שנה לאחר שהחלו בתהליך שיפוץ המועדון מן המסד ועד הטפחות ע”י עיריית גבעת שמואל, בעלות של 1.2 מיליון ש”ח, לרבות חצר רחבה ומזמינה הגיעו בשבוע שעבר ראש העיר יוסי ברודני, סגן ראש העיר משה מרר, יו”ר הנהלת המתנ”ס וחבר מועצת העיר, מנחם צרויה, מנהלת אגף הרווחה אתי סומך, מנהלת המתנ”ס שירלי אחיטוב ומנהלת המועדון שוש יהב לטקס פתיחת הפעילות במועדון המחודש.

מלבד ראשי הנהלת העיר והעירייה הגיעו לטקס גם חברי המועדון ואורחים נוספים שהודו לראש העיר ולנוכחים על המקום היפה, הגדול והראוי.

ראש העיר יוסי ברודני, קבע את המזוזה במקום, ברך את החברים והודה למנהלת המועדון מזה למעלה מ-30 שנה, שוש יהב. סגן ראש העיר משה מרר ויו”ר הנהלת המתנ”ס מנחם צרויה גזרו את הסרט, ברכו וכ-300 חברי המועדון נהנו מכיבוד עשיר ומתכנית אומנותית של קטעי נגינה.

פעילות בראש צעיר לבני הגיל השלישי. צילום: יח”צ מתנ”ס גבעת שמואל

מועדון סביונים הינו ותיק בעיר ופועל בה משנות ה-90. בתחילה היה זה גן ילדים אליו באו והתקבצו 30 חברים אחת לשבוע. עם השנים המועדון קלט יותר ויותר חברים והחל לפעול כל השבוע עם קשישים שהגיעו 3 פעמים בשבוע לפעילות כולל ארוחת בוקר וצהריים. קבוצה זו היוותה את הגרעין הראשון שעבר למרכז יום לקשיש.

כיום משמש המועדון כ-300 גמלאים עצמאיים וכולל פעילויות המותאמות לתרבות הפנאי של הגמלאים הכוללים: חוגי ספורט, הרצאות, אומנות, טיולים ונופשים והם אפילו משתלבים בפעילויות התנדבותיות למען הקהילה.

״העיר פועלת לקדם בית עשיר לתושבים הותיקים והמתנ״ס גאה על ההזדמנות לשותפות ולעשייה המקרבת את הלבבות. אנו מבקשים להודות לשוש, לצוות המדריכים ולהנהלת המתנ״ס על פתחון הלב״, אמרה שירלי אחיטוב מנהלת המתנ״ס.