Site icon מקומונט גבעת שמואל

ניסור וקידוח בטון בגבעת שמואל – כל מה שצריך לדעת

בגבעת שמואל בניינים ובתים מכל הסוגים כשהמכנה המשותף לכולם הוא שימוש נרחב בבטון, עובדה שתורמת רבות לחוזק ובטיחות המבנה אך כשצריך לחדור אל הבטון או לשבור אותו, מדובר כבר במשימה מסובכת שמצריכה שימוש בעזרים וכלים מיוחדים שנהוגים בענף הניסור וקידוח של בטון.

משפצים את הדירה או שבונים בית חדש? קיים סיכוי סביר שגם אתם תצטרכו לנסר או לקדוח בטון.

מאחר שהשירות מורכב למדי והמחיר שלו לא נחשב לאחד הזולים בענף הבנייה, חשוב לבחור את בעל המקצוע באופן מושכל תוך שימת לב לכמה דגשים.

חברנו אל צוות ‘פרו בטון’ בגבעת שמואל על מנת לקבל טיפים לניסור וקידוח בטון, שיעשו לכם סדר בענף שרב הנסתר בו על הגלוי.

מהו ניסור וקידוח בטון

לפני שנסביר כיצד לבחור חברה מומלצת לניסור וקידוח ואת הנקודות שחייבים לשקול לפני שמתחילים בעבודה, בואו וניישר קו ונבין על השירות שלעתים קרובות פתאום נופל על הצרכן, בלי היכרות מוקדמת.

מבלי להיכנס לפרטים טכניים, שירותי הניסור והקידוח נועדו לתת מענה לכל אותם תרחישים שבהם צריך להסיר או לפתוח פתח בבטון.

זה יכול להיות הסרה של קיר, פתיחה של חלון או אפילו רק כדי לקדוח תעלה בהתקנת מזגן, פעולות שבקירות גבס או לבנים יכולות להיות פשוטות למדי אך כשהקיר או התקרה עשויים מאחד החומרים הכי חזקים בענף הבנייה, המצב שונה לחלוטין.

יש שתי אפשרויות להתמודד עם מצבים כאלה. הראשון הוא לנסות ולשבור את הבטון ולמעט מקרים של שכבה דקה, השיטה הזאת ממש לא יעילה ואינה מומלצת מפאת חוסר היעילות וההרס שהיא יכולה לגרום.

הדרך השנייה היא לחדור אל הבטון באופן מבוקר באמצעים שנועדו לכך ובכלל זה מסורים ומקדחים מיוחדים שמתבססים על חיכוך של להבים משוננים עם הבטון.

את המסור או המקדח, מניעים באמצעות מנוע חשמלי ומקררים כל העת על ידי הזרמה של מים אל מקום החיכוך.

מאחר שהבטון חזק מאוד ולעתים אף מחוזק בברזלים, נוהגים לייצר את המסורים והמקדחים ממתכות חזקות ולצפות אותם בשכבה של שבבי יהלום בטכנולוגיות מתקדמת.

יש הרבה סוגים של מסורים ומקדחים שמשמשים למגוון של עבודות חיתוך וקידוח שנבחרים לפי סוג מיקום ועובי הבטון.

כמה עולה ניסור וקידוח בטון בגבעת שמואל

יש שוני מהותי בין המחיר של ניסור בטון לבין קידוח ובעוד שמרבית עבודות הקידוח מסתכמות לכל היותר בכמה מאות שקלים, ממוצע המחירים של עבודות ניסור נע בסביבות כמה אלפים.

השוני במחירים נובע מכך שהקידוח הרבה יותר מהיר ופשוט ובעוד שניסור מצריך שימוש בכלים מיוחדים, הוא יותר נרחב מבחינת היקף העבודה ולבסוף הוא גם כולל את ריסוק הבטון ופינוי שלו.

דבר מעניין הוא השוני בין מחירים של בעלי מקצוע שונים שיכול להגיע לעשרות אחוזים.

הבדל במחירים יכול לנבוע מסיבות שונות שלא כולן קשורות למקצועיות וליכולת לתת ללקוח את השירות הטוב ביותר ולכן חשוב לבדוק מספר הצעות מחיר לפני שבוחרים בבעל מקצוע כזה או אחר, תוך שימת דגש למכלול העבודה ומה הוא כולל.

תמונה: pxhere
טיפים להזמנת חברה לניסור וקידוח בטון בגבעת שמואל

החדשות הטובות הן שיש עשרות חברות שקודחות או מנסרות בטון בגבעת שמואל אך כדי למצוא את הנכונה, חשוב לבחון מספר נקודות מעבר לעלויות הכספיות.

התאמה לסוג העבודה

לא כל בעל מקצוע שיודע לקדוח חור למזגן, יכול להתאים לניסור קורות בטון כמו שחברה גדולה שמתאימה לעבודות מורכבות, עשויה להתברר כיקרה מדי בעבודות קטנות כמו קידוח מרזבים.

לאור זאת חשוב לבחור את החברה באופן שתואם את היכולות והמומחיות שלה.

המלצות של לקוחות אחרים

המלצות של לקוחות יכולות להעיד על טיב השירות שתקבלו אם תבחרו בבעל מקצוע כזה או אחר.

מומלץ לבקש רשימה של ממליצים וכן לצפות בחוות דעת שמפורסמות באינטרנט. הרעיון הוא להתגבר על הטעיות נפוצות ולהצליב מספר מקורות מידע. זאת אולי לא פעולה שהיינו מציעים לכם לעשות בעבודות פשוטות אך בענף הניסור והקידוח, הצעדים האלה יכולים למנוע עגמת נפש בהמשך.

דגשים בטיחותיים

עבודות ניסור וקידוח מלוות בסיכונים רבים והחשיבות של עבודה בטיחותית גבוהה לאין שיעור.

הזמינו מנסר בטון שעובד על פי נהלי בטיחות מחמירים ושמחזיק ביטוח מתאים. בנוסף, חשוב לדאוג לליווי הנדסי בעבודות שדורשות זאת.

זכרו שמעבר למורכבות הגבוהה והעלויות היקרות באופן יחסי, ניסור וקידוח הן פעולות מסוכנות שחייבים להיערך אליהן בהקדם – החל מבחירת בעל המקצוע ועד לביצוע בטוח של העבודה למבנה, לסביבה ולסובבים.

הכותב הוא יניב מחברת ‘פרו בטון’ המבצעת מגוון רחב של עבודות ניסור וקידוח בטכנולוגיית יהלום בפריסה ארצית רחבה.