Site icon מקומונט גבעת שמואל

ניצבות בראש: 100% זכאות לבגרות באולפנת אמי”ת גבעת שמואל

הישג יוצא דופן לאולפנת אמי”ת גבעת שמואל שרק השנה ציינה 8 שנים להיווסדה. מנתונים שפירסם השבוע משרד החינוך עולה 100% מהתלמידות זכאיות לתעודת בגרות וכי האולפנה דורגה ברשימת 15 בתי הספר המצטיינים בישראל כש43% מהתלמידות זכו לבגרות בהצטיינות יתירה.

ראוי לציין כי בעוד בקרב מרבית המופיעים ברשימת בתי הספר המצטיינים יש מיון של תלמידים וסינון לפני קבלה, לעומתם, באולפנת גבעת שמואל לא ממיינים תלמידות והיא מקבלת לשורותיה כל תלמידה ומגיעה להישגים מרשימים ולמצוינות.

חנית פרשטנד ראש אולפנת אמי”ת גבעת שמואל אומרת כי ההישגים הלימודיים חשובים אך באולפנה שמים דגש על החינוך והחיבור לתורת חיים , למשפחה ולקהילה.  המורות והמחנכות באולפנה ראויות לכל שבח ותודה על ההשקעה והעבודה מכל הלב”

ד”ר אמנון אלדר, מנכ”ל רשת אמי”ת בירך את ראש האולפנה ואת הצוות החינוכי על הישג מרשים: “ההישגים הם בראש ובראשונה בזכות צוות מסור לתלמידות ומאמין בהן, האמון של ההורים באולפנה והעבודה המשותפת נושאת פירות. יש כאן שילוב של השקעה, מקצועיות ומצוינות של עירית גבעת שמואל וראשה יוסי ברודני ושל רשת אמי”ת. ההישגים הלימודיים חשובים לנו אבל החינוך לערכים  משמעותי הרבה יותר וגם על ההצלחה בכך יעידו בוגרות האולפנה”

תלמידות אולפנת אמית גב”ש. צילום: אביטל בירנבוים